bambi

Vissa kvällar vill man bara krypa ner i sängen med en skål glass...
Efter att ha svävat på små moln i flera veckor så känner jag att det just nu har blivit för mycket. Jag kan tyvärr inte gå in för mycket på detaljer, en del saker är för privata, men just nu har det blivit för mycket med allt. Även om varje sak var för sig kanske inte är så farligt så blir det lite för mycket med allt just nu som just nu känns som en stor uppförsbacke.

Så jag ska ta och svara på en del mail och sen gå och lägga mig i sängen med en skål glass... känns som att jag behöver det just nu  :(
#1 - tindra

Livet går upp & ner .....that`s life

#2 - Karolina

Ta hand om dig! Lös det som känns värst, när jag gör så känns det som det lättar direkt även om jag har resten kvar...kram!

#3 - Anonym

Krya på dig och önskar dig allt gott!

#4 - LADY DAHMER

usch! Det låter inte kul. ibland blir livet övermäktigt. Hoppas allt ordnar upp sig snart! KRAM!

#5 - Emelie

Hoppas att det känns bättre snart!

#6 - Sofia

Det låter inte roligt.

Hoppas det snart blir bättre!



Själv skulle jag behöva äta mycket glass eftersom jag inte heller har det roligt/lätt just nu och uppförsbacken här är lång



Kram till dig..

#7 - a-k

allt kan man inte dela med sig av, kram :)

#8 - Marie S

<3 Man behöver andas ut och ta en time out ibland. Njut av glassen och ta det lugnt!

#9 - LILITH - Borderline & mamma

Även små uppförsbackar tröttar ut en om de är tillräckligt många. Men tänk på att man aldrig får mer än man kan hantera. Mumsa glass, koppla bort omvärlden och samla krafter.

#10 - AMEERA

Sådär känns det ibland. Hoppas inget alltför allvarligt hänt bara. Kramar!