bambi

Voodoo



Dessa knivställ är verkligen urhäftiga! Ett sätt att få utlopp för sina aggressioner?? Vad skulle svärmor säga??

Just nu så kan man köpa dom till 40% rabatt hos Campadre, 599 kronor istället för 999 kronor som dom kostar annars!
#1 - Anneli

Sv: Ja visst är det nostalgi :) Mumsigt var det!



Coolt knivställ!

#2 - Alexics

Hej!

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna nagellack: http://alexics.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-mavala-nagellack-1.html#comment

Var gärna med!

Kram!

#3 - jis

Köpte hela min servis från Campadre i maj, ett riktigt klipp!

#4 - Isabelle

Ställ gärna en fråga ang High School år i USA - Klicka på länken -> http://isabelleandersson.webblogg.se/linvinthedream/2011/august/fragestund.html

#5 - Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hahahaha ja jag såg oxå knivstället men fick mest rysningar av det :)

#6 - mathilda

och jag tycker dom är fruktansvärda och sänder helt fel signaler om var knivar ska vara... det är ju faktiskt en liten gubbe som blir knivskuren rakt upp och ner... ja jag känner mig lite som en insnöad tant med väldigt hög moral men jag tycker heller inte att barnen ska ha leksaksvapen då jag anser att vapen inte är leksaker... kan tillägga att jag fått många sura stunder från min son pga det...