bambi

Årets...
Sista vardagen 2011 och idag tänkte vi ta och fixa nya pass! Hela familjen har bytt efternamn och vi behöver nya pass, speciellt med en New York resa inom snar framtid.

Så länge tänkte jag dela med er av mina favoriter under året.



Årets bästa bok: En dag




Årets Odd Molly: Begonia cardigan (använder den jämt!)

 

Årets film: Bridemaids (det var länge sen jag skrattade så mycket!)



Årets tårta: Morotstårta (så jäkla god!)

#1 - ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

sv: Ja visst är det så, det vet ju jag med. Men det var mest varför han bara gör dumheter helt plötsligt. Längtar så mkt efter den dagen han förstår att det faktiskt blir lättare då han sitter och väntar på mamma. :)



tack för din kommentar! <3 kram

#2 - Maria

Hoppas att ni inte gett er av till passexpeditionen än för enligt http://www.polisen.se/Service/Pass-och-id-kort/ så tas inga ansökningar emot mellan 26 dec och 2 jan.

#3 - Bambi

Maria: jo, det var precis dit vi åkte... nåja, vi får ta det senare!

#4 - Anonym

Hej Rose-Marie

Kan du inte skriva ett inlägg om slanka ?

Vad det kostar per vecka eller månad att dricka?



Har googlat en hel del och det skrivs mycket om att den här är bättre än cambridge då det inte klumpar sig, upplever du också den så ? är extremt känslig mot klumpar ..



Vilka smaker har du ?



Tacksam för svar.

#5 - Martina

sv. Du har nog rätt. "En dag" är nog inget för mig. Vi har den som en av 3 på Bokklubbens lista till nästa bokträff men jag blev lite lättad över att redan ha läst en av de 3 och har nu läst den andra haha.