bambi

Bad teacher
För några dagar sen så tittade jag på filmen Bad Teacher. Jag tänkte att den skulle passa mig som är lärare. ;)

Bad Teacher är en komedi där Cameron Diaz spelar en lärare som egentligen bara vill gifta sig rikt för att slippa jobba resten av sitt liv. När hon blir dumpad av sin rika fästman så blir hon ändå tvingad att jobba som lärare - vilket hon hatar. Så hennes elever får se på film dagarna i ända, medan hon sitter och sover eller smygsuper vid katedern.

Hennes mål är nu att samla ihop pengar för att kunan förstora brösten, för då ökar hennes chanser att gifta sig med en rik man. Den var stundtals väldigt rolig och faktiskt med en hel del nya skämt som man inte kände igen.

Jag ger filmen en 3:a av 5 möjliga.
#1 - FruSofie - Vinn bla Odd Molly kläder för 5000 kr i min blogg!

Åh denna vill jag med sen enbart för att Justin är med haha =)



Trevlig kväll!

#2 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Jag måste säga att jag inte gillade den alls. Hon gör massa olagliga saker, är taskig och vårdslös och kommer undan med allting! Hur illa hon än beter sig så är det hon som kommer bäst ut från det. Jag vet att filmen heter Bad Teacher, men fasiken, är det nåt att lära ungdomar då? De ser säkert filmen.

Nä, den rekommenderar jag inte. Se In her shoes i stället. Där är Cameron också lite halvtaskig, men filmen är så fin!

#3 - Anonym

hur går det med chokladboxen tävlingen??