bambi

En person kan faktiskt göra skillnad


Idag är en av mina bästa vänner Anna med i Södermalmsnytt med sitt projekt #ejfa. Ni har väl inte missat #ejfa? #ejfa står för En Jul För Alla, där Anna vill hjälpa hemlösa på Södermalm och ge dom en trevlig jul dom också. Hon har samlat in underkläder och andra nödvändigheter som hon sen ska ge till akutboenden här på Söder.

Hejja Anna! Du visar verkligen att EN person faktiskt kan göra skillnad!

#1 - LADY DAHMER

asså, jag rippar ditt inlägg. tack. orkar inte komma på nåt eget. hähä.

#2 - Martina

Vilken fantastisk insats hon gör!!



(Hoppas att det är ok att jag lånar bilden, är det inte det så är det bara att säga till så byter jag ut den)

#3 - tindra

Hon är en ängel :) .en person kan göra skillnad!

#4 - Apan satt i granen - Samlar trosor till Södermalms hemlösa kvinnor

Tack snälla för ditt inlägg. Kärlek

#5 - Jyoti- Miss Memo

Så imponerande! Något sådant skulle jag också vilja göra/ dra igång. Jag ska minsann åka till kyrkan och lämna in lite saker iaf! :-)