bambi

Första julklappstipset!

Första december och dags att åter väcka liv i min gamla julkalender fylld med julklappstips, tävlingar och rabatter! Först ut är en mycket trevlig liten webbutik som jag har haft samarbeten med tidigare, som heter Lollopard.

Mitt absoluta bästa julklappstips hos Lollopard är den populära giraffen Sophie, som är Frankrikes mest sålda leksak!!



Varför Sophie är så bra? Jo, för att hon är i 100% naturgummi, inga kemikalier och handmålad med ätbar färg. Leah har redan två stycken (!!!) och har lekt massor med dom. Dom piper också lite när man trycker på dom, vilekt hon tycker är jätteroligt!  :)

 

Men något som jag länge har velat ha är flaggvimplar, speciellt när vi har haft kalas! Så Lollopard skickade mig dessa fina från Thilde, perfekt att piffa till kalasen eller varför inte bara en vanlig torsdag..?

 




Det som är lite roligt med flaggvimpeln är att flaggorna är gjorda i samma material som vaxdukar, så man kan lätt torka av dom.... i fall barnen kladdar ner dom på kalaset!  ;)


Och just nu så får ni gratis frakt inom Sverige hos Lollopard om anger rabattkoden bambi

#1 - Annica H

Härligt med såna erbjudanden när det är så fina saker det handlar om. =)

#2 - M

Jag hade en sån där giraff, den lekte jag med länge kan jag säga!

Jag tror jag ska köpa en sån även om jag inte har barn. För framtiden....hmm?

#3 - Lina (NinnaLilltroll)

Kul med julklappstips :)

Ska nog beställa en giraff till min lille kille som tuggar på allt.

#4 - Fatima och prinsarna

Oj oj, kan inte tro att det är sant. Min favorit söt blogg och du har kikat in hos mig :)



Fick tips om er för ca sex månader sedan av min bloggvän frokengredelin.blogspot.com. Så jag läser er Thai kategori om och om igen :) Ni har gjort det lättare för oss. Spännande att nu få resa med våra barn.



Den där giraffen är en favorit hemma hos oss :)