bambi

Guld nonstop


Åh, jag såg Leila på TV idag och hon använde guld nonstop på sin chokladtårta och jag blev så sugen på att beställa en hög med dessa! Det finns också i silver hos Strössel & annat. Är det nån som har testat dessa?
#1 - ENDENISE - tävlingar igång ♥

nej men vad roligt! Undra om dom smakar lika som de vanliga :)

#2 - Emma

Såg dom med och blev sugen på och ha dom på någon tårta eller så ...

#3 - Fifiness

Undra om det inte är lite för kemiskt med guld/silver på, fast de kanske har fått fram något som inte alls är så farligt.

#4 - Viola

Frågan är väl bara hur nyttiga de är? vad innehåller den där metallaktiga färgen?

#5 - Fnulan

Ååå vad läckert!!!! Säkert gott med!

#6 - Elin Strid

mysig blogg!

#7 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Fifiness och Viola Men man äter nog inte dom så ofta eller så många på ett år så det är nog ingen fara...

#8 - Liz

Skulle vara lite kul att piffa upp cupcakes eller nått annat gott med =]

#9 - Natali

Är det bara JAG som kallar dessa godisar för choklad drageèr? Ingen vet vad jag menar när jag säger det men jag är ändå övertygad om att de heter så. Non stop är ju inte vad dessa heter? Eller?