bambi

Han vill verkligen ha en sparkcykel
Gud va jag älskar när förskolan gör såna här "intervjuer" med barnen och sätter upp. Det är så roligt att läsa allas svar! Jag fick tårar i ögonen när jag läste min plutts svar och skrattade lite åt att han var nog den som gav dom längsta svaren av alla...

#1 - Linda

Men gud vilken "unge". Han är ju bara för härlig. Jag blir riktigt glad när jag läser hans svar. Gillade hans svar om vad man äter på julen...

#2 - erica

haha en sådan liten sötnos, hoppas dom kommer göra så på vårat dagis (ja den dag vi har fått barn då...) så jag kan klippa ut och rama in- blir ju jättefint "julpynt!"

#3 - hanna - happy happy fatgirl

Jag älskar att han liksom konstaterar att "tomten kommer hem till mig, den gör den". Gulle alltså.

#4 - Evelina

Haha så sött!! Nån som vill ha en sparkcykel eller?? ;-)

#5 - Nina

Söt! Hoppas verkligen han får en sparkcykel ; )

#6 - tankgirrl

haha underbart! :)

#7 - Jyoti- Miss Memo

Aaaw så gulligt! Tror också att han vill ha en sparkcykel ;-)

#8 - Tess

Härliga svar :-)

#9 - Josannah

Klart att man inte kan låta bli å le åt hans svar, så gulliga...

#10 - Emma

Å såna skulle jag vilja att dom gjorde på Eddies dagis spännande

#11 - Tilda

Åhh så sött! Frågade barnen på min förskola om hur gammal det trodde tomten var härom dagen, det vara allt ifrån 6 år, 40 år till att han inte hade någon ålder. Så intressant att höra hur barn tänker!

#12 - Tilda

Åhh så sött! Frågade barnen på min förskola om hur gammal det trodde tomten var härom dagen, det vara allt ifrån 6 år, 40 år till att han inte hade någon ålder. Så intressant att höra hur barn tänker!

#13 - Anna

men guuud va sött :) vilken kul idé att intervjua barnen sådär!! :) :) vad kul att ha kvar senare o läsa :) och även för dem såklart :)