bambi

I dagens lucka - fina ekologiska barnkläder!


Zack fick hem den här snygga ziptröjan med en sån söt rädisa på från Duns från Made For Kids för att testa! Den är i mysig frotté och gjord i ekologisk bomull. Jag älskade dom fina färgerna (lila är ju min favoritfärg) men det som var allra praktiskt, märkte jag, var muddarna. Muddarna gjorde så att ärmarna inte blev för långa (trots att tröjan är lite för stor, vilket gör att den kan användas längre) och mudden vid halsen skyddade bra nu mot kylan!


Made For Kids har en massa fina ekologiska barnkläder och lägger stor vikt vid att alla som arbetar med tillverkningen av kläderna ska ha skäliga löner! Det gillar jag! Och just nu så får ni ett supererbjudande hos dom, som gäller bara för mina läsare!



Rabatten gäller endast 8-10 december 2011.
#1 - Vanilla - i väntan på liten

Jag gillar verkligen ekologiska kläder, ska genast kika in i webshopen! :-)



Ha en bra dag!

Kramar

#2 - storasyrran

Ekologiskt är bra! Jag gillar kläderna från Blingo som också är ekologiskt märke!