bambi

Julmarknad i Kungsträdgården



Idag så har vi varit på julmarknad här i stan. Först hade vi tänkt åka till Skansens trevliga julmarknad, men det tar ju lite tid att åka dit ut och dessutom så kostar det lite i inträde så vi valde att åka till Kungsträdgården och besöka den julmarknaden istället. Det är jag väldigt glad för, för den kändes verkligen lagom stor för oss med två små barn. Det tog kanske ca 30 minuter för oss att gå igenom det, sen så åt vi lite lunch och gick en runda till. Det fanns mycket fint och gott, vi handlade inte så mycket bara lite marmelad, marsipan och en varsin snurra till barnen.



Gigantiska pepparkakor för 150 kronor, det känns som att mina hemmagjorda ligger lite i lä...



Munkar i alla dess färger...

 

Zack spanar in t-shirts...

 




Det enda som barnen ville ha var dessa snurror med lite godis i.


#1 - Anonym

Pepparkakor för 150 spänn och så står det "älskning"?! Jag kanske är omodern men jag trodde att det hette "älskling".

Glad tredje advent.

#2 - Fifiness

Hahahahaha älsking, herregud vilken tabbe!

Men allt annat såg jättefint ut.

#3 - BAMBI

Haha... det såg jag inte ens att det stod! Tur att jag inte köpte nån ;)

#4 - ✫Familjen Bus✫

Vilken härlig julmarknad!

kram

#5 - ann

Hej! Det var jag som kommenterade stavfelet på pepparkakan. Det var inte meningen att vara anonym!

#6 - Emma

Mysig julmarknad