bambi

Minnen från 2011 - i länkar
Tänk va mycket som hände under 2011. Det är verkligen jätteroligt att ha en blogg att kunna bläddra tillbaka i och minnas allt man gjorde. Största händelsen under 2011 var förstås att vi gifte oss, men mycket annat roligt hände:


Jag startade mitt eget företag!

Jag vann en tvättmaskin från LG - tack vare er!

Jag vann även en resa till New York!!

Barnen fick vattkoppor - och även jag!!

Jag var på Mammablogg Galan och umgicks med många av Allt för föräldrar-gänget.

Vi renoverade barnens rum - nya tapeter gjorde en enorm skillnad!!

Min fina kusin Linda gifte sig!

Och min vän Linda blev tvåbarnsmamma!!

Leah började äntligen förskolan - hon längtade så!

Jag bytte jobb och undervisar numer på IB-programmet!

Vilket också betydde att jag fick åka på min allra första jobbresa utomlands - till Berlin!

Jag blev jättesjuk under Underbara Barn mässan och det visade sig att jag hade fått lunginflammation!

Några kalas blev det förstås också - Leah fyllde ett år och Zack fyllde tre!

Zack började med sin första "aktivitet" - barndans! Vilket han kommer att fortsätta med nästa år också!

Jag började skriva min Bloggekonomi spalt!
#1 - Viola

2011 tycks ha varit ett riktigt bra år för dig! Hoppas 2012 blir lika bra!



Gott nytt år!

#2 - Brassemamma

Det låter som ett härligt år! Hoppas 2012 blir ännu bättre. Ni slipper iaf vattkoppor. ;-)



Gott Nytt År!



Kram!

#3 - Tove

HEj! Det är första gången jag är här inne och hälsar på och via den här inlägget fick jag verkligen en liten inblick i din blogg och ditt senaste år. Ett riktigt händelserikt år måste jag säga! Fin blogg också! ... och kul med IB-lärarprogrammet. Jag gick själv engelskspråkigt gymnasium och har haft en enorm glädje av det!