bambi

Robotmamman


God dag dan före dan! Vi är hos svärföräldrarna och barnen verkligen stortrivs! Jag försöker att slappna av, men som alltid när vi inte är i vår vanliga miljö så avsöker jag vart alla faror finns. Är ni också såna? Funderar ut vad det värsta som kan hända är? Jag känner mig nästan som en robot som scannar omgivningen efter faror...

Här hos svärföräldrarna så har dom en inomhuspool och det oroar alltid mig. Är dörren ordentligt stängd in dit.. osv... jag ser framför mig hur något av barnen ramlar ner i poolen. Synd att jag alltid ska oroa mig, men efter någon dag eller två så brukar jag kunna slappna av mer  :)
#1 - Martina

Det är ju den där evinnerliga modersinstinkten alltså, ibland önskar man att man kunde stänga av den ett tag och kunna lite på att någon annan har (och tar) det totala ansvaret för några timmar.

Men den finns ju där för alltid nu.... och man vänjer sig nog haha

#2 - Hanna - Miosliv

Jag är precis likadan! Knäppa situationer man kan hamna i ibland, men de måste vara modersinstinkt eller nåt..

#3 - Sussi

Hejsan



Är in idag och önskar er alla en God Jul

För i morgon bär det av till tjockasläkten och det startas tidigt med j-klappar & j-maten & j-godis som vi håller på med nu

Krammiz

Sussi

#4 - Fifiness

Haha, ja man blir lite som Terminator... men sen beror det ju på hur ens barn är, är de pilliga av sig eller är de rätt avslappnade och hajjar grejen? Slappna av och ha en underbar jul! ♥