bambi

Torsdagstankar
Dom här dagarna är verkligen fullspäckade och det känns som att allt måste ordnas innan jullovet. Samtidigt så känns dagarna så korta när det är mörkt när man går hemifrån och mörkt när man kommer hem, så det känns som att man har MER att göra men MINDRE tid...

Sen så oroar jag mig lite för hur allt kommer att ordna sig med att jag kommer vara föräldraledig på deltid till våren. Det är många frågetecken kring allt och jag tar gärna på mig alla problem själv... vilket kanske inte är så bra.

Men jag försöker att njuta av ALLA stunder med barnen och jag längtar verkligen efter dom varendaste dag. Idag sopsorterade vi och Zack är verkligen som en svamp som suger åt sig all kunskap. Han är så nyfiken och vetgirig och det är verkligen underbart!

#1 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång!

Allt kommer säkert ordna sig till våren. Det kommer gå jättebra! :)