bambi

Två vinnare till!
Vinnarna av presentkorten hos Footway blev:

Sara 
om En skokartong under granen?:

Vill så klart vara med och tävla och har gillar på fejjan!

Jag skulle vara lite egoistisk och köpa ett par skor till mig själv. Inför julfirande med familjen i Skellefteå 130 mil från där jag bor nu så behöver jag ett par varma skor. I de södra delarna av landet kan man klara sig med gympadojjor men inte i norr. Det värsta som finns är att frysa om fötterna! Så nu håller jag tummarna! :-)
/Sara

Becky om En skokartong under granen?:
Har gillar på facebook :)

Skulle gärna vilja vinna ett par fina vinterskor till min dotter och ett par ordentliga vinterskor till mig själv.. Har inte det så bra med pengar just nu i jultider, så det får bli ett par sunkiga budgetskor för min del annars som vanligt, du vet sådana skor som fungerar okej de första 3 timmarna och efter 5 dagar så är de helt trasiga :s

Skulle bli otroligt glad om jag vann!



Grattis! Footway kommer att kontakta er  :)

P.S. Idag är sista dagen att tävla om den assnygga skötväskan från Elodie Details, sen kan ni även tävla om ett superlyxigt set från Lundmyr of Sweden och så förstås silikonkavlarna från Bagaren och Kocken!