bambi

Vinnare
Emeli- Mamma till Nathalie om I dagens lucka: Julklappar från o-råsa!:
O-råsa är en av mina favoriter på nätet. Om jag vinner så skulle jag bl.a. köpa:
http://www.o-rasa.se/tralada-for-koksredskap
http://www.o-rasa.se/servettstall-hjarta
http://www.o-rasa.se/fotoram-hjarta

Tycker så mycket om den vita inredningen!


Hanna Fornhem om Var med och tävla om en bok och hjälp Friends!:
Jag gillar på facebook.

Jag skulle vilja vinna bröllopsböckerna. Jag har fått den stora äran att vara toastmadame på vänners bröllop i maj. Det vore roligt att ta med den här boken som gåva till nästa planeringsmöte.

Må gott!


Grattis! O-råsa och Himla har fått era mailadresser!


curlingmamman om Vinterfavorit från Crocs:
Åh, alldeles underbara :) Har gillat på facebook.Ett par svarta st 27 skulle lilla O vilja ha och bli mycket gla´kram och God Jul


Ejkej  om Ni har väl några genusmedvetna barnböcker under granen?:
Klart lilleman ska ha en bok till jul Han vill ju läsa bok varje kväll och vad är då inte bättre än en bok med lite genustänk bakom. Dessutom är han i monsterålder just nu och springer runt och ryter och funderar på om monster är läskiga om vartannat, så tror verkligen han skulle gilla denna bok!


P.S. Ni kan fortfarande tävla om hyrfilm i etthalvår hos Lovefilm och barnsmycken från MissDee! Det är inte så många tävlande = STOR VINSTCHANS!
#1 - Emeli- Mamma till Nathalie

Åh vad glad jag blir :D

Tack så mycket till vinsten!

#2 - Hanna Fornhem

Jag blev så glad! Fick ett mail av Glimra och bröllopsboken kommer till mig inom kort. Tusen tack!

#3 - Ejkej

Va kul att vinna och så här inför jul å allt. De gjorde min dag. :)

#4 - curlingmamman

Lilla O hälsar och tackar :) massor av julkramar och God Jul