bambi

Baby Converse


Åh, va jag älskar sån här söta små Converse-skor! Förra året så köpte jag ett par marinblåa till min kompis dotter och hon använde dom hela förra sommaren! Leah kommer snart börja att gå, så det är snart dags för hennes första skor och jag är bra sugen på att klicka hem ett par från Babyshop där dom kostar 299 kr. Kanske ett matchande par till Zack också? :D
#1 - J

De måste väl gå att köpa ännu billigare i Thailand? Kommer ihåg att jag betalade typ 120 SEK för äkta Converse (i butik, i BKK) när jag var där för 6 år sedan.

#2 - BAMBI - föräldraledig i Thailand

J: Jag har inte sett den här modellen för bebisar här någonstans.... :/

#3 - Victoria ♥

haha fan va söötaa :D

#4 - Skrotmamman skrotar vidare

Min barndomskompis gav min son såna babyconverse, fast virkade. Som hon hade virkat själv. Helt fantastiskt söta!! <3

#5 - Amanda

Fiiiina! Fast röda hade varit snyggare, eller varför inte lila?

#6 - kristina

Passa på att köp converse nu när ni är i Thailand.

Under halva priset vi köpte 5 par när vi var där förra året. Sportaffärerna har de äkta. Finns säkert till barn i barnbutiker.



kristina

#7 - Angelica

De är så söta!



Skulle du vilja visa lite andra favoriter du har bland vårnyheterna på Babyshop? =)

Så roligt och se andras tips på barnkläder!

#8 - Evelina

Vi hade vita skinnconverse till E men de hade ju ingen bra sula att gå på direkt (behövdes inte eftersom han inte börjat gå då än) men det kanske är en rejälare sula på dessa!



Tänk att ni snart åker hem, känns som igår ni reste tycker JAG haha :-)



Kram

#9 - Helena - mamma till Alexander

Alexander hade precis ett par sånna marinblå. Supersöta!

#10 - Anonym

Jag hade också hellre köpt de med riktgig sula. Ska de börja gåså ska de vara stabila. Dessa är mer öfr att vara söta i vagnen, prydnad!



Snart välkomna hem i kylan :-)

#11 - Tildaf

Det är lite trist att de bara finns i rosa eller blått. Jag hade gärna köpt röda till mitt blivande gudbarn, eller vita som jag har :D