bambi

Death by chocolate


Idag så beställde vi in lite gott via roomservicen och åt på vår balkong. Jag beställde en Death by chocolate, vilket påminde mig om att jag måste ta och beställa kokboken med samma namn. Älskar ni inte det namnet? Det låter som ett bra sätt att dö på....  ;)
#1 - therese mammabloggare

oj oj den där chokladen såg ryslig god ut. du kan väl berätta lite vad du tycker om recepten ur kokboken

#2 - Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥

j, vad sugen jag blev. Ser verkligen jättegott ut!!

#3 - Mirva (leg. sjuksköterska) ♥ m. -04 & -05

Hur smakade chokladen?

#4 - Lilith

Nu kurrar det i magen efter den där bilden. Min lilla chokladkaka känns inte lika mycket att längta efter längre.

#5 - elina

åh det där såg ju lagom frestande ut! :D allt bra med dig idag? ^^ kram

#6 - lina

åh jag tror jag dog lite bara av att se bilden.

#7 - Rebecca

Tänkte faktiskt ta och göra en Death by chocolate i morgon :)

Din bild gjorde att man blev ännu mer sugen!