bambi

Det ser ut som...
...att båda mina barn kommer att ha lockigt hår. Lite konstigt när jag själv har ganska så rakt hår... men jag skyller på min svärfar som har krulligt hår! (Sen så har jag inte så mycket emot det faktiskt...)

#1 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Det är jättefint! :) Alla mina tre är riktigt lockiga, själv har jag rakt, så det verkar väldigt "dominant" (min man är lockig).

#2 - Anonym

gulligt e det

#3 - Malin

Vill inte dra ner dina förhoppningar, men jag hade jättefint och lockigt hår när jag var liten, nu kanske det möjligtvis kan tänka sig att bli en aning vågigt om det är väldigt hög luftfuktighet ;)

#4 - theokleia

& jag hade spikrakt när jag var väldigt liten sen runt skolåldern så kom det lockiga håret.

#5 - viktkamp

gulligt :)

#6 - Hanna

Jag har jättelockigt hår, som jag få att av min pappa... Han hade spikrakt ljusblont hår de första åren av sitt liv. Farmor berättade att hon brukade ta i lite socker(?) i hans hår för att det inte skulle hänga helt rakt. Nu har han (ända sedan han började skolan) jättelockigt mörkbrunt hår (nästan svart)!!

#7 - britta bloggar

Fint!