bambi

Ebony and ivory live together in perfect harmony


Vi avslutade kvällen hos Swensen's igen... guuuud... det var UTAN TVEKAN den godaste glassen jag någonsin ätit! Ebony & Ivory heter den och den har supergod macademiaglass i sig med varm kolasås (den godaste jag någonsin smakat) och varm choklad-fudge-sås, nötter och browniesbitar! Såååååå otroligt god!

Medans maken och Zack fick nöja sig med nån annan... "tråkig" glass... stackarna...

#1 - :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Va brun och fin du är, ser väldigt fräsch ut, men det hör väl till fasen "Nygift"? ;)



Kramar från Camilla, Kungsbacka

#2 - Jenny Sjöberg

Bara beskrivningen låter ju underbar! ;)

#3 - erica

Jag tycker du verkar vara en så go tjej. Blir så glad av att läsa din blogg.

Hittade den för bara några veckor sedan, men är nu den jag måste besöka först! =)

Ska bi kul sen och se om din blogg förändras när ni kommit hem..



KRAM och ha en underbar tid där nere.. =)

#4 - Emelie och lilla familjen

Haha, era miner säger ju allt. Hade inte krävts någon bildtext där inte.

#5 - Malin

Hahaha

Maken ser lite deppig ut!



Ni har helt klart fått mycket färg! Något avis... ;-)

#6 - gunilla

ni ser ut som kräftor.... haha

#7 - John Hedqvist

Den trokiga glassen sog riktigt god ut for mej, men det ar for mycket gott for mej o min diabetis, men njut av det goda do ni kan. Enjoy. J H.

#8 - fröken K

Haha, ja din man ser utan tvivel helt förkrossad ut. Inte för att jag är skadeglad, men det ser riktigt roligt ut. :)