bambi

Frågor från en 2½-åring
Kan man sova med myggbett?
Är det blött inne i ögonen?
Kan dom inte säga fiskpinnar? (Om thailändarna som jobbar på restaurang)
Mår du bra, mamma?

Och så dom klassiska:
Har du bajsat? (När man kommer ut från toaletten, gärna högt och tydligt så att alla hör..)
Jag älskar dig mamma. Blev du glad nu?
Kan man äta den nu? (När han har tappat något ätbärt på marken)


Jag tänkte försöka intervjua Zack och göra ett videoblogginlägg sen. Han säger så mycket roligt nu för tiden, han har så mycket tankar och idéer i huvudet.
#1 - Anonym

Ja, gör gärna det, han är ju så gudomligt söt att man nästan svimmar :) Kram på er och ha en fortsatt fin semester! Lisa :)

#2 - Camilla

Ja videoinlägg gillar vi :) Speciellt med sötisen Zack !

#3 - Maja

Underbart!



#4 - Skrotmamman skrotar vidare

Barn är underbara, och deras kommentarer och logik likaså! LÄNGTAR!

#5 - genuslinsen

gu vad gulligt! pratar de så mycket när de är 2,5 alltså?! jag längar efter att få höra min 1åring börja prata mer. nu kommer det bara ett o annat ord när man minst anar det. är så spännande att följa sina barns utveckling! de lär sig så fort och så mycket. härligt liksom hur de uppfattar världen, vilka stora frågor han bär på, din zack

#6 - genuslinsen

gu vad gulligt! pratar de så mycket när de är 2,5 alltså?! jag längar efter att få höra min 1åring börja prata mer. nu kommer det bara ett o annat ord när man minst anar det. är så spännande att följa sina barns utveckling! de lär sig så fort och så mycket. härligt liksom hur de uppfattar världen, vilka stora frågor han bär på, din zack

#7 - Norrlänning

Oj vad mycket han pratar. Så mycket pratade inte min 3åring när han var 2½. Han måste ju vara otroligt tidig som kan med så många meningar i rad. Till er som har en 1 åring och längtar efter den pratar. Kan dröja. Så individuellt beroende på barnet och framförallt på föräldrarna. Hur pratiga vi är helt enkelt!

Ni verkar ha det toppen. Kram

#8 - John Hedqvist

Det ar nog roligt att lyssna o prata med barn. Jag har ju vor snart 4 orig grand doughter, o jag sejer monga tokiga saker till henne o srattar o det ar roligt att dela po frogor o svar. God fortsattning .J H.

#9 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men oj, är inte det jäkligt smart fråga: "Är det blött i ögonen" för att vara 2,5 år. Han har huvudet på skaft sötnosen!

#10 - Sarah

Haha, vilken fantasi. Det är klart man måste fråga när det är något man undrar över :) Vore jättekul med ett videoinlägg!

#11 - Jennie

Vill jättegärna se en videoblogg med Zack , gud så skoj ! :)



Beträffande de där elaka kommentarerna du har fått , så är de förmodligen bara avundsjuka .. Sorgligt att de bara ens orkar skriva elaka kommentarer .. :/



Ha en fortsatt trevlig semester !