bambi

Helgtävling: Vinn ett stort kit från Libero!
Är du gravid eller sitter med ett litet nyfött barn? Då är denna tävlingen perfekt för dig! Nu har du nämligen chansen att få prova på Liberos skonsamma produkter.




Jag har fått möjligheten att lotta ut två stora kit, som båda innehåller:

1 st Libero gosefilt i fleece
1 st Libero Baby Soft size 1
1 st Libero Baby Oil
1 st Libero Baby zink
1 st Libero Baby wash
1 st Libero Baby amningskupor
1 st Libero wipes
1 st necessär innehållande 3 samples på babyvård
3 st 50 kronors checkar (50 kronor rabatt vid köp av ett paket Libero blöjor)
1 st graviditetsbok

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att lämna en kommentar. Skriv gärna när du har BF eller när bebisen föddes. Glöm inte att fylla i epost-fältet också. Tävlingen avslutas på måndag!
#1 - Sophia

Jag skulle gärna vilja vinna, men inte för min egen del, min bebis är redan 4 månader. Min kompis Marie däremot hade BF i måndags 7 feb, så bebisen kan dyka upp när som helst nu. Hon är en helt underbar och härlig tjej som nu ska få sitt första barn. Jag skulle gärna vilja ge henne lite uppmuntran och stöd i det nya livet som nu kommer.

#2 - Evelina

Vill jättegärna vara med och tävla :) För mig som student vore det perfekt att bunkra upp lite innan bebben kommer i juli! Och gravidboken låter spännande :)

#3 - Milo

Jag skulle gärna vilja vinna ett sånt härligt paket, väntar mitt tredje barn som kommer i juli! :)

#4 - Malin & Elise

Är gravid med mitt andra barn med bf 10 juni. Vill vara med och tävla då libero är en favorit.

#5 - En pojkmammas vardag ♥

Jag vill gärna vinna - men inte till mig själv utan till min brors tjej som väntar liten i juli. Stolt blivande faster vill ju gärna ge bort något ... och ett stort paket från Libero med massor av "bra-att-ha-saker" är en perfekt present :)

#6 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med och tävlar åt min svägerska, hon fick en liten Hampus för drygt 1 månad sen och hon skulle bli superglad om jag dök upp med ett helt liberokit. Hoppas på tur i din tävling.

#7 - Maria

Jag skulle väldigt gärna vinna då vi väntar vårat första barn den 4/7. Med första barnet är allt så nytt och spännande så att vinna ett sånt här paket skulle göra resan ännu roligare!

#8 - tankgirrl

Jag vill också vara med och tävla! Har BF 21/6 :)

#9 - Jessica

Jag skulle vilja vara med och tävla, en av mina bästa vänner är gravid och ska ha i början av september. Hon skulle bli överlycklig om jag hade turen att vinna detta till henne...

#10 - Jill

Hej!!! vilken trevlig sida du har här...fick detta tipset av en kompis om denna tävlingen...Jag ska ha barn den 25 mars vilket är snart....det ska både bli kul och spännande då det är mitt första...



mvh Jill

#11 - Maria

Jeg er gerne med. har BF i sep.

Skulla være nice med denne kit til at starte med, efter som pappaen til barnet har valgt ikke vil være en del af livet med barnet, då skulle dette kit kunne give lidt positivt i alla fall...

#12 - jennie bjurling

Hej!



ett libero kit skulle få användning här, vinner gärna kittet!



Min son är född den 28 december 09 klockan 01.10 på morgonen!



Tack för en bra blogg!

#13 - Sandra

Jag vill jätte gärna vinna detta kit.

Vi väntar andra barnet i Augusti =)



Med en sambo som studerar och jag är föräldraledig så skulle detta kit vara till hjälp då det skulle spara oss en del utgifter .



Håller tummarna!

#14 - Julia

Jisses! Det där paketet skulle inte sitta helt fel :)

Jag väntar tvillingar den 17 Juli men är glad om de stannar inuti åtminstone till slutet av maj. Två bebbar betyder ju dubbelt av allt så paketet skulle verkligen uppskattas! Kram!

#15 - Soffan

Här är en som gärna vinner ett Libero-kit!



Har BF med andra barnet 6:e maj!

#16 - Kristina

Vill gärna vara med att tävla. Tycker så mycket om Libero´s produkter. Min son Ivar föddes 12 dec <3

#17 - Jennie

Min andra skatt är beräknad att komma den 8 juni. Dock kom dottern, som fyller 3 år den 15 maj, nästan fyra veckor för tidigt (var beräknad den 9 juni) så jag vet hur viktigt det är att vara förberedd i god tid!

Libero var en favorit förra gången och man är ju en vanemänniska så det lär bli det denna gången också.



Längtar till juni då jag redan har rejäla foglossningar. Ett liberopaket skulle därför lysa upp tillvaron lite, i väntan på "lillebror"!

#18 - Erika

Hej! Jag skulle vilja vinna ett sådant kitt till min underbara systerson som föddes i sep.

#19 - Johanna

Jag har BF den 12 september, tredje barnet :)

#20 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

jag är med och tävlar åt Robins nyaste kusin som kom till världen den 20 januari :) Så hon är strax över 3 veckor "gammal"...

#21 - Sandra Michelle

Jag tävlar åt barnens kusin Dante som föddes den 6:e februari. En underbart söt liten pojk!

#22 - Jemina

Den 7 mars är min andra beräknad att komma, så det skulle vara perfekt med ett litet paket :)

#23 - Madde

Jag skulle vilja vinna - inte till mig själv utan till min fina vän Maria som ska föda sitt 2a barn i maj=)

Hon skulle bli så glad! Och vad kan vara bättre än att göra ngn glad?

#24 - Martina

Den 23 Mars är det beräknat att jag ska bli moster till en liten Tuwa.. Därför skulle jag vilja vinna ett kit för att ge till lilla prinsessan :)

#25 - Anna

Hur mycket får du egentligen av dessa företag för att du gör reklam för dem?? jag tror nog att du och din man har en ganska bra inkomst-inte behöver du nedlåta dig till detta...?

#26 - Mamma Miaa - Gravid

Yaay jag är med, har BF 26 Februari så vilken dag som helst nu egentligen :)

#27 - Nina

Ja är med och tävlar :)

#28 - Carin Glans

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag kommer att bli farmor för första gången i juni så jag skulle vilja ge det till mitt lilla barnbarn.

#29 - Denice Greve

jag vill gärna vara med och tävla. :) men tyvärr inte för egen del.. om jag vinner så får min syster eller min bästa vän den. beror lite på vem av dom som får först! ;D

#30 - Malin

Hej!

Jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen. Vi väntar vårt första barn i början av augusti. Ett efterlängtat barn som vi väntat på länge.

Skulle vara roligt att få vinna ett litet starkit från Libero!



Vill oxå passa på att säga att din blogg är superbra, läser den varje dag!

#31 - Jenny Sjöberg

Jag vill också vara med och tävla om dessa toppengrejer! :)

#32 - Monica blivande 3barns mamma!

Oh jag vill vara med o tävla! Ska ha mitt tredje barn på midsommarafton och längtan är ju stor :D Med 2 syskon i huset så går det åt mkt produkter åt dom så lite vinst hade ju inte skadat till den lille i magen :D

#33 - Lina J

Jag är jättegärna med och tävlar. Jag väntar min första lilla bebis den 3 maj :)

#34 - Malin S

Jag vill vara med och tävla! Har BF 1 maj :) Längtar!

#35 - Emilia

Hej! Är jättegärna med & tävlar, har BF i september med mitt första barn :)

Kram

#36 - Jennie

Jag skulle vilja vinna kitet till våran dotter född 25 januari.:)

#37 - Sandra Olander

Vill jätte gärna vara med har 2 småttingar här hemma och blöjor det används för jämnan så detta paket hade varit grymt bra,då man byter blöjor ca 5-9 gånger per dag;)

Kram

#38 - Emelie

Wow, vilken perfekt tävling!!

Vi väntar vårt andra barn som beräknas komma i slutet på maj:)

Skulle vara perfekt att vinna ett litet "startpaket" lagom till Lilla Pyret gör entré:) Storasyster Agnes längtar så efter

"sin" bebis;)



Ha en fortsatt trevlig semester:)

Kram Emelie

#39 - Åsa Mamma till 2

Jag vill gärna vara med och tävla. Min andra klimp kom den 7 December förra året :)

#40 - Bella

Perfekt tävling! Är gärna med & tävlar, har bf 23/2 :)

#41 - Erika

Klart jag vill vinna! Jag har bf 110416 :)

#42 - Emma

Det här skulle jag vilja vinna! =)

#43 - Anonym

Hej! För ca 2 1/2 år sen föddes vår första son, Alexander. När jag var i slutet av graviditeten hittade jag din blogg (innan den bytte namn) och har följt den sedandess. I mitten av juni har vi fått äran att bli föräldrar till ytterligare ett barn. Har såklart tusen funderingar, tankar och massa känslor som bollas varje dag, och då är det så skönt att läsa om andra flerbarnsföräldrar och deras vardag. Att följa din blogg och i synnerhet er resa i Thailand ger mig en stor känsla av lycka, framförallt av anledningen att ni visar att det är fullt möjligt att fortsätta upptäcka världen även med två små barn! Önskar er en fortsatt trevlig resa.



#44 - Maria

Hej Bambi!

Jag sitter här och väntar på mitt andra barn, som just nu är 6 dagar "för sen". BF var i söndags, 6/2. Med mitt första, som är lika gammal som Zack, gick jag över 8 dagar...trodde inte att jag skulle gå över den här gången också, men det är nog bara att snällt vänta som det ser ut.



Jag vill gärna vara med och tävla!



Ha det underbart! (PS. Jag och sambon var på Koh Lanta då vi väntade första och innan dess var vi på Railey, så det är extra kul att läsa din blogg nu!)

#45 - mathilda

min "bebis" är ung lika gammal som Leah, född 23 mars :) men om jag har turen att vinna blir det mina barns kusinbarn som får kittet den lilla killen föddes idag <3

#46 - Anonym

Väntar mitt 5e barn 2 maj....jag gjorde mig av med allt efter barn nr 4 så det är mycket som ska inhandlas! Skulle vara toppen att vinna detta :)

#47 - Cathrine

Oj, försöker mig på att lägga kommentar igen, namnet försvann.

Väntar mitt 5e barn 2 maj....jag gjorde mig av med allt efter barn nr 4 så det är mycket som ska inhandlas! Skulle vara toppen att vinna detta :)

#48 - pernilla

jag vill vara med o tävla har BF den 13 mars 2011

#49 - Sandra

min lille pojk är 4,5 månader nu. Men jag har en kompis som går höggravid och ska ha om en vecka och jag hoppas att jag kan vinna detta åt henne

#50 - Linda

Oh jag vill tävla med.. Dock väntar jag inte barn eller har en nyförlöst. Men däremot har min syster det. Hon fick sin andra son den 20/1 klockan 13.14. En liten Erik!

Hon skulle bli bejublande glad om jag vann detta åt henne..

#51 - Carolin

Jag vill tävla! Väntar barn nr 2 och är beräknad till 20 juni.



Carolin

#52 - Sara

En trogen genusläsare (haha) som gärna vill vara med och tävla. Vilken mysig vinst :) Väntar vårt andra barn, bf 21 april, och har så smått börjat boa. Plockade ner de minsta klädstorlekarna från vinden nu innan jag blir för stor (annars slutar det säkert med att maken glömmer ngt, kontrollbehov eller vad?) och de måste ju absolut ha krympt. Inte är väl bebisar sååå små? HUR ska vi kunna ta hand om en sån mini? :-)



Kraaaaaaaaam

#53 - Karin

Klart jag ska vara med nu när jag blivit preggo! :-D Planerad BF är 22 mars. Snart alltså :-)

Ha det bra där borta i värmen! Kram Karin

#54 - Maria

Hej där! Jag är gärna med och tävlar så att jag kan överraska min vän Anna som är gravid i v.36 (v.37 på onsdag). Hon är den första vännen i kompisgänget som väntar barn och det är så spännande att se magen växa för varje gång man träffar henne. Älskar barn (är snart färdigutbildad förskollärare) så jag är så lycklig för henne och sambons skull! Hoppas, hoppas!



Tack för en bra blogg, är riktigt spännande att få följer er resa i Thailand! och grattis till bröllopet! :)

- Maria

#55 - Malin

Jag vill gärna vara med och tävla. Vår lilla guldklimp är beräknad till den 8 april. Efter en jobbig förlossning med storasyster, håller jag nu som bäst på att ställa in mig på att den här gången kommer det att gå bra.

#56 - Carolin

Hej!

Vill gärna vara med och tävla!

Har BF 31 juli efter att ha haft två tuffa år med missfall och annat! Nu längtar jag till sommaren!

#57 - Anonym

Hej!

Vill gärna vara med och tävla!

Har BF 31 juli efter att ha haft två tuffa år med missfall och annat! Nu längtar jag till sommaren!

#58 - Liza

Oh, jag vill så gärna vinna detta! Min käraste vän har BF i augusti, efter tre års kamp för att få bli gravid, som slutade i en IVF ! Hon skulle bli SÅ glad för detta paket, så jag håller tummarna.

#59 - Lotta Andertsröm

Jag skulle jättegärna vinna ett paket blöjor! Är inte så insatt i blöjvärlden än men hade varit kul att få hem för att klämma och känna vbad som verkar bra! Har BF den 7/7!

Njut i Thailand!!