bambi

Snälla, hjälp mig vinna en ny tvättmaskin!
Med två småbarn så blir det en hel del tvätt! Vår tvättmaskin har många år på nacken och man får hålla på och starta om den ibland. Känns som om vi verkligen skulle behöva en ny, så därför tänkte jag testa och se om jag kan vinna en ny tvättmaskin från LG som heter Big-IN.

Som det kanske hörs på namnet så får det plats oerhört mycket tvätt i den, hela 11 kg, trots att den är lika stor som en vanlig tvättmaskin. Och miljövänlig är den också eftersom den anpassar programmet efter mängden tvätt i den. Känns som den perfekta tvättmaskinen för en småbarnsfamilj som oss!

Om ni vill att jag ska få möjligheten att vinna denna tvättmaskin så behöver ni bara lämna en kommentar (eller flera) till detta inlägg, för det är nämligen den bloggaren med flest kommentarer till sitt inlägg om tvättmaskinen som vinner. Jag skulle verkligen bli superglad om jag fick vinna en sån fin tvättmaskin! Om jag vinner den så är ni alla välkomna hem till mig mer er smutstvätt  ;)
#1 - Lotta

Hoppas du vinner, alla småbarnsfamiljer har rätt till en väl fungerande tvättmaskin!

#2 - Pernilla

Hoppas du vinner :-)

#3 - Lisen

Åh, klart ni ska vinna en sån fin tvättmaskin!

#4 - Lisen

Så därför får du två kommentarer av mig :)

#5 - J

För all del, jag vet hur skönt det är att ha en ny tvättmaskin och vi har ändå bara ett barn :).

#6 - Angelica Ljungblad

Perfekta bröllopspresenten till er. Hoppas att du vinner!

#7 - Evelina

Självklart ska ni vinna! :)

#8 - Elsa

Klart att ni ska vinna en tvättmaskin. Allt för att underlätta er vardag, så att ni får tid att fortsätta ta hand om varandra och barnen, är vinst. Rätt familj - rätt tvättmaskin!

#9 - lovisa

fin design:)

#10 - Jenny Sjöberg

Tycker absolut att ni ska ha en ny tvättmaskin!!!

#11 - Malin

Heja heja!

#12 - Miss Sugar

Hejja hejja bambi!

#13 - Margrethe

Hei, håper du vinner!!

#14 - Anonym

hoppas du vinner, kram

#15 - Linda

Då hoppas jag att ni vinner den dära tvättmaskinen =).

#16 - Maria

Lycka till!

#17 - Helena

lycka till!

#18 - Elin

lycka till!

#19 - PrettoGirl

Klart ni ska ha en ny fin tvättmaskin! Hejja!

#20 - Agnieszka-2barnsmorsan

Håller tummarna för dig!

#21 - ulrika

du är värd den

#22 - Anonym

Vilken lyxig tvättmaskin!

#23 - Anonym

Håller tummarna för er =)

#24 - Ellis

#25 - Anonym

vinn, vinn, vinn

#26 - Ellis

Hejja

#27 - Anonym

Heja

#28 - Lisa

Klart en familj med två "kladd-glada" småbarn ska vinna tvättmaskinen ;-) Lycka till! Lisa :)

#29 - joh

klart ni ska ha en ny tvättmaskin :)

#30 - Angelica

Hoppas verkligen du vinner den!

#31 - Angelica

Vinn!

#32 - Beyond Eternity

Hoppas absolut att ni är den lyckliga familjen som vinner maskinen. :-)

#33 - Idah

Självklart ska ni ha en ny tvättmaskin.

Har följt din blogg speciellt nu när ni är i Thailand.. åker själv ner imorgon för första gången och har verkligen uppskattat dina inlägg.

Lycka till!!

#34 - Beyond Eternity

P.s. det var vågat att lova att alla är välkomna hem till dig med sin smutstvätt om ni vinner maskinen;-)

Det ser jag fram emot att höra om sen ha, ha!

#35 - Malin

Självklart ska du vinna den!! Hoppas, hoppas=)

#36 - Jenkan

Hoppas ni vinner!

#37 - Jen

Håller tummar och tår :)

#38 - Erica

Klart du ska vinna den! =)

#39 - Hanna

Hejja hejja!! =)

#40 - Erica

:)

#41 - Nicolas

Lycka till!

#42 - Maria-Isabell

Hoppas du vinner!

#43 - Madelene

Lycka till. =)

#44 - Fia

Hoppas du vinner! Man behöver tvätta ofta och mycket med småbarn :) Lycka till!

#45 - Catharina

Hoppas du vinner hem denna underbara maskin!

#46 - Fia

Ja, du får ännu en kommentar :) ni är så värda det!

#47 - Anonym

Lycka till!

#48 - Sandra Michelle

Klart du ska vinna!

#49 - Joakim

Lycka till.. Du kanske förälskar dig i den så mannen slipper tvätta, haha!

#50 - Joacim

Håller tummarna!

#51 - Angelica Ljungblad

Klart man lämnar en kommentar. Det minsta man kan göra när du har bloggat så mycket från Thailand. Det har varit mycket uppskattat här i kylan.

#52 - Alexander

Lycka till..

#53 - Cecilia

Från en småbarnsmamma till dig önskar jag dig lycka till

#54 - Hjältinnan från Duvmark

Då ska jag börja samla på smutstvätt då ;)

#55 - Alexander

=)

#56 - Linnéa

Klart ni ska ha en ny tvättmaskin. Låter verkligen som ni behöver en! Hoppas alla som läser är snälla nog att kommentera :)

#57 - Lydia

lycka till.

#58 - Richard

VINN NU!!

#59 - elis

håller tummarna

#60 - Victor

=) SMILE

#61 - e

Go bambi go

#62 - birgit

Vet hur underbart det är med en ny maskin

#63 - Lotta

Hejja fina du!

#64 - Lotta

Hejja fina du!

#65 - Lotta

Hejja fina du!

#66 - Conny

Lycka till

#67 - Johanna

självklart!

#68 - Kurre

Hoppas du vinner, så får ni det som bröllopspresent från oss läsare!

#69 - Åsa

=)

#70 - Anonym

Åh, käresta bambi! Klart du ska vinna en sån fin tvättmaskin. Hoppas att varenda en av dina läsare lämnar en kommentar.

#71 - Susanne

Hoppas att du vinner den fina tvättmaskinen. En försenad bröllopspresent :-)

#72 - Syster Sandra

Klart ni ska ha en rejäl tvättmaskin! Jag har ingen, och även utan barn gör det mig galen att behöva ränna ner till tvättstugan (och hoppas att det finns tvättid och fungerande maskiner) så fort man behöver paniktvätta något.

#73 - isabella

hoppas du vinner den :)

#74 - Nymphea

heja heja

#75 - stina S

Håller tummarna för att ni vinner tvättmaskinen! :)

#76 - Tarleena

Klart ska jag också hjälpa till...

#77 - Carro

klart du ska ha en ny tvättmaskin :)

#78 - care69

Lycka till!

#79 - care69

Hjälper till lite till...

#80 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Självklart ska du ha tvättmaskinen! :-)

#81 - care69

Klart du skall ha den!

#82 - En pojkmammas vardag ♥

Klart jag bidrar med en kommentar! Håller tummarna för att du vinner den ... en tvättmaskin som rymms mycket plats är en småbarnsmammas dröm!! :)

#83 - Hanna

Lycka till!

#84 - Le Kex

Hejja Bambi!

#85 - ullis

Jag hoppas du vinner, här har du min röst!

#86 - Nadja

Hoppas du vinner :D

#87 - Karoliina

lycka till! :)

#88 - Linda

Klart du ska vinna tvättmaskinen, skulle ju vara perfekt att ha efter er lååånga semester

#89 - Jenny M

jag vill oxå vinna en sån! men jag har ändå inte plats för den, så ta du den. =)

#90 - Anna

Jag hoppas också att du vinner!



Passar på att tacka för att du bloggar på din semester också, även om jag har förstått att det är ett stort intresse som du har. Det är iaf väldigt trevligt att få följa dig på din resa, särskilt när här är så kallt och grått.

#91 - Susanne

Hejja, Hejja!

#92 - Marielle

Heja! :D

#93 - Marielle

Heja! :D

#94 - Marielle

Heja! :D :D:D

#95 - Marielle

Heja! :D ::D:D:D:D

#96 - Anonym

Hejhej!

#97 - Sofi

Haha.. vilken bra tävling!! Ja, här har du en kommentar till. Lycka till!

#98 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Klart jag ska hjälpa dig vinna tvättmaskinen. Lycka till!

#99 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ha en fin söndag!

#100 - Nina Ruthström

:-D

#101 - M

Hejja hejja!

#102 - Jane

Håller tummarna att du vinner denna maskin :-)

#103 - Annelie

håller tummarna!

#104 - Mia

Sjävklart hjälper jag till med några kommentarer!

#105 - Mia

Sjävklart hjälper jag till med några kommentarer!

#106 - Mia

Sjävklart hjälper jag till med några kommentarer!

#107 - Elin

klart att du borde vinna det är du värd=)

#108 - Sara

håller med alla, om jag kan hjälpa dig att vinna en så lämnar jag gärna en eller två kommentarer ;)

#109 - Sara

Hoppas du vinner :)

#110 - julez

hoppas du vinner! håller tummarna.

#111 - LADY DAHMER

herregud, klart du ska vinna!! Och hora på du!

#112 - Erika

Klart vi får ställa upp! Hoppas hoppas!!!

#113 - ♥anna♥

Heja dej!

#114 - josefine

den tycker jag att du ska få vinna!

#115 - Mio

Hoppas du vinner, har en LG, "bara" 8 kg och den är verkligen bra!

#116 - Grethe

Denne fortjener du! Lykke til :-D

#117 - Grethe

Lykke til igjen ;-)

#118 - Anonym

Om du vinner behåll båda maskinerna. En till vit tvätt och än till mörk tvätt.:-)/Marie

#119 - Teresa

hoppas du vinner

#120 - Jenny

Håller på dig!

#121 - Lena D

Klart du ska ha tvättmaskinen! :-)

#122 - Rita

Hoppas ni vinner! Lycka till!

#123 - Socktrollet

11 kg? Det var minsann inte dåligt!

#124 - Sara

HEJA HEJA HEJA

#125 - Elin

Lägger in en röst här :) Hoppas du vinner!

#126 - Tess

Klart jag hjälper dig! :)



Så här har du mitt bidrag, en tråkig liten kommentar! :)

#127 - Anna

Lycka till hoppas du vinner!!!

#128 - Sussi

Hej



Men det är väll klart att du ska vinna en tvättmarskin. Nu håller jag tummarna för att du vinner en.

Man behöver verkligen en bra tvättmarskin när man har små barn. För den går verkligen varm. Jag har redan avverkat 3 stycken på 22år. Och den sista var knappt ett år när den drog sin sista suck. (det var säckert en måndagsexplar som jag hade oturen att köpa.

Men Nu önskar jag dig lycka till!!!



Kram

Sussi

#129 - sandra

klart du ska ha en tvättmaskin! ;)

#130 - Ann-Sofie

heja heja

#131 - Anonym

Hoppas du vinner!

#132 - Petra

JA

#133 - Rosa

Hoppas du vinner

#134 - Charlotte

det är klart småbarnsfamiljen behöver en gigantisk tvättmaskin!

#135 - Rosa

Hoppas ju naturligtvis att du vinner, för då sparar jag mycket tid när du tvättar åt mig.

#136 - Emelie

Vilken konstig tävling. Men jag hjälper gärna till. Kan passa på att säga att det har varit roligt att föja er semester i Thailand. Och att du har världens näst sötaste barn!

#137 - Jessica

Jag hoppas att du vinner!

#138 - jessica

lycka till!

#139 - Kattis

Bidrar väl med en kommentar jag med :-)

#140 - A&L

Heeja deej!!

#141 - tankgirrl

Hoppas ni vinner den! ( den var skitsnygg ju!)

#142 - Koala

Hejja!

#143 - tankgirrl

Gillar den på bloglovin´också och hoppas fler går in och kommenterar!

Det vore ju en perfekt bröllopspresent :)

#144 - Marie

Klart ni ska vinna :-)

#145 - Linda m 3

Hejar på dig:)!

#146 - Elin

Nu har de lyckats nå mig i alla fall, jag blir genast intresserad :-) Håller tummarna för att du vinner Bambi så kan du recensera sedan!

#147 - Danni

Hoppas ni vinner! :)

#148 - Julia

Sååå klart du ska vinna! Älskar ju din blogg, kommenterar gärna om det hjälper lite på vägen... :)

#149 - Julia

Hejja Hejja Hejja!

#150 - Julia

Kom igen! :)

#151 - e-beth

Den ska du ju helt klart ha! Tack för en bra blogg!

#152 - e-beth

hehe såg sista meningen i ditt inlägg, du kanske får öppna tvätteri sen om alla kommer med sin tvätt? ;-)

#153 - Norea

11 kg låter jättebra om det skulle ske olyckor i sängen o madrass tex behöver tvättas, när nattblöjorna ska tränas bort så småningom för era små.

#154 - Marie S

Lycka till!

#155 - Elin

Jag länkar till dig också, det här var ett så bra exempel på hur man kan använda bloggar för marknadsföring :)



http://elinitis.wordpress.com/2011/02/27/smart-reklam-i-bloggar/

#156 - Linnea

Hoppas du vinner! =)

#157 - Anonym

Heja Bambi! :D

#158 - N

Hoppas på er!

#159 - EllenOtendal

Lycka till! :)

#160 - Maria

Heja heja hoppas du vinner! Lycka till

#161 - Emelie

Hoppas ni vinner tvättmaskinen, håller tummarna :)

#162 - jess

hoppas du vinner den =)

#163 - Erika

Klart ni ska ha en tvättmaskin!

#164 - E

...hopp!

#165 - kerstin johansson

Hoppas också att du vinner!

#166 - susanne

lycka till

#167 - Maria

Klart du ska vinna denna ; hoppas er hemresa går bra

#168 - Lidia

Hoppas du vinner den!

#169 - Gabriella

Det är klart ni ska ha en ny tvättmaskin!

#170 - Gabriella

Det tycker jag verkligen att ni ska ha så det blir lite roligare att tvätta! själv tycker jag det är avkopplande att tvätta =) det kanske du också skulle tycka med en ny maskin...

#171 - PHOTONERDEN

Klart att du ska få den!

#172 - Anonym

Klart jeg vil hjelpe :)

Ingrid

#173 - Beatrice

Klart att ni ska vinna. Lycka till!

#174 - Carolin

Håller tummar o tår!

#175 - Annica

Åhhh, En sån skulle jag gärna vilja ha också. Jag håller tummarna att du vinner en!

#176 - majsan

Så klart att du ska vinna denna maskin lycka till!!!

Tack för en intressant blogg har följt er under denna resa o vad härligt ni verkar o ha haft!

#177 - kajsa jansson

klart att du ska vinna en tvättmaskin

#178 - Ellinor

Jag kommer över med tvätten! Vi tvättar minst 3 maskiner om dagen och då har vi också bara 2 barn!

'

Lycka till!

#179 - Issa

Lycka till!

#180 - John Hedqvist

So monga roster bborde vara tillrekligt for 2 st L G som ar mycket uppskattade i USA, kanske for att det ar ett marke fron Korea istellet for made in China.

Best of luck to you. J H .

#181 - Josephine

Hoppas du vinner!

#182 - Josephine

En till..=)

#183 - Käthes mode ?gravid med tvillingar?

Hoppas du vinner! :)

#184 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

En tvättmaskin är det bästa man kan ha, helst när man har småbarn som man ibland får byta på flera gånger om dagen =)



Håller tummarna för dig =)

#185 - Ag

Tycker du skall vinna!

#186 - ann

Sjysst, lycka till

#187 - Angelica

Givetvis ska ni vinna!

#188 - Hallontuva

Håller tummarna för att du vinner!

#189 - Mia

Klart du skall vinna!

#190 - marina

hoppas du vinner

#191 - Martina

Hoppas du vinner nu då!

#192 - Elin

HÄR

#193 - Elin

KOMMER

#194 - Elin

LITE

#195 - Elin

FLER

#196 - Elin

KOMMENTARER

#197 - Monica blivande 3barns mamma!

du e värd denna vinst =) Lycka till!

#198 - Elin

:)

#199 - Anna

Får man kommentera igen?

#200 - Andrea

hoppas du vinner!

#201 - MIA

Håller tummarna att du vinner!!

#202 - Anonym

Lycka till!

#203 - Mirva (leg. sjuksköterska) ♥ m. -04 & -05

Det är klart att du behöver en riktig maskin med två små ungar och en karl! :)

#204 - Mia

Lycka till!

#205 - Maude

Håller tummarna för dig!!

#206 - mathilda

Åh, en sån tvättmaskin skulle jag också vilja ha! hoppas du vinner :)

#207 - Anonym

Klart du ska vinna :-D

#208 - Carro L

Du har min röst!

#209 - Becca

Hoppas du vinner den! :)

#210 - MAlin

klart ni ska ha en tvättmaskin!

#211 - josefin

Det gör ju inget om tvättningen blir roligare för någon :)

#212 - Erna Margret

Hoppas att du vinner:)

#213 - Matilda

Här får du ännu en kommentar, så att du förhoppningsvis kommer lite närmare tvättmaskinen.. Och välkommen hem till kalla Sverige! ;)

#214 - Petra

Klart du ska!

#215 - camilla engström

Hej

klart du skall vinna!

Du måste ju ha en ordentlig maskin til dina mollysar också



kram camilla

#216 - Anonym

Det vore väl kul om maskinen blev er. Ni har säkert mycket att tvätta nu när ni kommer hem från bröllopssemestern

#217 - Annica

ja då håller jag tummarna då! :)

#218 - Marica

Hoppas du vinner:)

#219 - Sandra

Det är klart att du ska ha en ny tvättmaskin =D

#220 - Linn

Hoppas du vinner!

#221 - Nina

Hoppas du vinner den!

#222 - Hanna

Vinn nu :)

#223 - Ann

Såklart du ska vinna den fina tvättmaskinen, därför kommer en till kommentar. Lycka till. Kika gärna in på min blogg som handlar om Odd Molly, djur och natur och allt annat mellan himmel och jord.

#224 - theokleia

hoppas du vinner!

#225 - Cissi

Heja heja!

#226 - karin

hej hej!

#227 - majsan

Heja bambi klart du o din familj ska vinna denna maskin som underlättar er vardag!!

#228 - Jonna

Hoppas du vinner :) Lycka till!!

#229 - Claire

klart du ska vinna! :)

#230 - Annika

Lycka till!

#231 - Emma

Kom igen och vinn nu!

#232 - Emma

HEJA HEJA HEJA!

#233 - e-beth

fortsätter att hålla tummarna för att ni ska vinna tvättmaskinen!

#234 - APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Jag HOPPAS VERKLIGEN att du vinner nu. Skulle vara så bekvämt att lämna av tvättkorgen på väg till universitetet. Viker du?



Oavsett kära vän är jag så glad att vi snart ses!

KRAM!

#235 - Hälsa & Träning

Som någon (några) andra skrivit är det väl det minsta vi kan göra när du skickar solstrålar hem till oss i kyliga Sverige varje dag :)

#236 - Eva

Håller tummarna att du vinner:)

#237 - Angelica

HEJA!

#238 - Angelica

HEJA!!!!

#239 - Angelica

Hoppas hoppas!

#240 - lovisa

lycka till

#241 - Lisa

hoppas du vinner!

#242 - Sabina

Kommentaaaar :D hoppas du vinner.

#243 - Therese

Jag måste också hjälpa dig!

#244 - E

...hej igen!

#245 - Mimmi

Lycka till!

#246 - Milo

hoppas du vinner!! :)

#247 - Helena - mamma till Alexander

Heja heja vilken bröllopspresent det skulle va!

Klart jag hjälper till med en röst.

#248 - Angelica

Röstar igen! =)

#249 - A

Lycka till! Kul blogg! :)

#250 - Anonym

åh en sådan vill jag också ha :-)

#251 - Emilia

Vinn nu då :)

#252 - Gunilla

Lycka till!

#253 - Noretstar

Hoppas verkligen att du vinner tvättmaskinen!

#254 - Maria

Lycka till!

#255 - Lotten Ek

Jaa.. får vi väl hoppas du får vad du önskar :)

#256 - DINARAS HUS med TRE

Hoppas hoppas att du vinner!!

#257 - Anonym

Håller tummarna!

#258 - Klog

Håller tummarna för att du ska vinna den "underbara" tvättmaskinen.

#259 - Anonym

Lycka till!!!

#260 - Linda

Klart du ska vinna! (När avslutas tävlingen?)

#261 - anki

du vinner, lätt!

#262 - Jane

Klart jag lämnar kommentar till detta :-) håller tummarna!

#263 - Anonym

Wow, vilket roligt nyhetsbrev Barnshopping.se har gett ut denna månad! Kanon erbjudanden på riktigt bra produkter. Nyhetsbrevet kan du läsa här:

http://barnshopping.se/?wpmlmethod=newsletter&id=26&subscriber_id=240&authkey=9c82c7143c102b71c593d98d96093fde

#264 - A

en sån skulle man allt ha :)

#265 - Jessica

Jag håller tummarna idag också! ;)

#266 - Joel

Lycka till! :) Håller tummarna.

#267 - Christina

Hejaheja! :)

#268 - Charlotte

Hoppas du vinner!!

#269 - Paulina

Självklart vill jag bidra med en kommentar så att ni kanske vinner denna tvättmaskinen! :D

#270 - hannah

Klart du ska vinna!

#271 - E

...här kommer en till kommentar!

#272 - ThingsByUs

Hej! Kolla gärna in på vår blogg där vi säljer egendesignade smycken!



www.thingsbyus.blogg.se

#273 - Jennie

Klart jag hjälper till med en kommentar

#274 - majsan

Röstar

#275 - majsan

#276 - majsan

dig

#277 - majsan

flera gånger om!!!

#278 - Malin

Hoppas du ligger bra till i tävlingen :)

#279 - Heléne

Lycka till!

#280 - Anonym

=)

#281 - Angelica

HEJA!

#282 - E

Snart 300 stycken!!

#283 - Susanne

Lycka till och hoppas du får en massa kommentarer!

#284 - idun

Klart ni ska ha tvättmaskin!

#285 - Aggie

Vinn, vinn, vinn :-)

#286 - Helena

Lycka till !!

Håller tummen för dig.

H

#287 - Nelin

Klart du ska ha en tvättmaskin!

#288 - Nelin

Jag kanske kan komma och tvätta hos dig i höst då? Med en bebis på väg och ingen tvättmaskin (eller plats för tvättmaskin) så börjar jag bli lite nervös just för tvätten...

#289 - Nelin

Och en till, som bröllopspresent ;)

#290 - Malin

Ja, ni kanske har en del att tvätta efter resan nu ;)

#291 - Anna SC

klart du ska ha en ny maskin. Vet hur viktig den är, står precis i valet om vilken jag ska köpa. Ska kolla in var man kan få tag i en sådan nu...

#292 - Anna SC

klart du ska ha en ny maskin. Vet hur viktig den är, står precis i valet om vilken jag ska köpa. Ska kolla in var man kan få tag i en sådan nu...

#293 - N

Klart ni ska vinna!

#294 - Anonym

Som tack för den underbara resa vi fått följa med på borde du verkligen vinna!

#295 - Annika

Perfekt tvättmaskin till en barnfamilj! Tycker jag absolut ni ska ha!

#296 - kajsa

hoppas att tvättmaskinen blir din

#297 - Yvonne

Hej!

Klart att du behöver en tvättmaskin ,med all tvätt ni har från semestern ;-)

#298 - Linda m 3

Hjälper till att passera 300:). Välkomna hem till kalla Sverige!

#299 - Lotta Anderström

Lycka till!!!!

#300 - kristina

Hejar på er hoppas ni vinner.



Kram Kristina

#301 - Angelica

Klart du ska vinna den!

#302 - hanna

lycka till

#303 - Jennie

Hoppas du vinner . Ingår vikning av tvätten o strykning när man lämnar in sin tvätt till dig :)



Va kul om du skulle vinna iaf . hejja hejja !

#304 - Madeleine

Välkommen hem. Klart ni ska ha en tvättmaskin i bröllopspresent :-) Tyvärr är det för långt att komma med smutstvätten till dig. Lycka till.

#305 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Hoppas nu att du vinner!

#306 - sophia

Klart ni ska ha en tvättmaskin!

#307 - Moa

Heja heja! Hoppas ni vinner.

#308 - hanna

Ny tvättmaskin till familjen Bambi? Yes we can!

#309 - Jessica

Hejja hejja!



Usch jag förstår att det var jobbigt med flygresan!



SKönt att ni är hemma säkert iaf :)

#310 - sandra

Hoppas du vinner

#311 - Cissi

Heja heja! Klart du ska vinna en tvättmaskin! :-)

#312 - Viveca

Hoppas du vinner!!!

#313 - Anonym

Hoppas verkligen du vinner denna!!!

#314 - Anonym

Hoppas verkligen du vinner denna!!!

#315 - =)

Hoppas du vinner tvättmaskinen!!

#316 - Jessica

Hoppas ni vinner! Kram

#317 - jenny

hoppas att ni vinner tvättmaskinen :D

#318 - Jempajenny

Hoppas du vinner!

#319 - Hanna

Självklart ska ni vinna den!

#320 - Samantha

Håller såklart tummarna att den blir er! ;)

Lycka till!

Samantha

#321 - Sofia

Hoppas du vinner!

#322 - Elin

#323 - A

Ni har väl lite a tt tvätta nu när ni kommer hem så den skulle ju inte vara helt fel...

#324 - Marie

Lycka till!

#325 - Anonym

Håller tummarna för ER!!

#326 - nina

Välkomna hem till Snöiga Stockholm.

Hoppas ni vinner tvättmaskinen.

Kram från Nina.

#327 - Anonym

Jag vill såklart också vara med på er bröllopspresent!

#328 - Snillet

En liten kommentar till med hopp om en tvättmaskin!!

#329 - Förvirrade Morsan

klart man är med och bidrar=)

#330 - Erika

Här kommer en grattis till giftermålet...

#331 - Erika

...och ett lycka till i tävlingen om tvättmaskinen!

#332 - Mamma Miaa

Ännu en som hoppas att du vinner :)

#333 - Ida

Jag hejar på dig:-)

#334 - Ida

Jag hejar på dig:-)

#335 - Jenny

Hoppas du vinner!

#336 - Anna

Hälsar dig välkommen hem under detta inlägg istället! Hoppas ni har det bra!

#337 - Lotta

Välkomna hem och hoppas att ni får denna fina bröllopspresent!

#338 - Malin

Som tack för att du förgyller vår vardag hoppas jag du vinner =)

#339 - Alfva

Klart ni ska ha en tvättmaskin!

Synd bara att det bara räknas med ett inlägg per ip-adress! :(

#340 - SOFÄ

Klart du ska vinna!

#341 - SOFÄ

Förresten var jag nere i Sthlm igår! Dock bara på Centralstationen men nog var väl det! Jag åkte kl 6.00 från Norrköping och då kan du ju tänka dig vilket folk det var på stationen i Sthlm när jag kom fram dit! Helt otroligt!

En norrlänning som jag kände sig verkligen malplacerad. Jag stod bara efter väggen och iakttog alla målinriktade människor som marscherade fram! :-) Helt fascinerad, jag kunde inte sluta le! :-D

#342 - LADY DAHMER | genushäxan tjafsar och tjatar

hur länge är tävlingen?

#343 - Bettan

Lycka till!

#344 - Linda

Skickar en kommentar till =). Som en liten bröllopsgåva =).

#345 - BAMBI - hemma i kalla Sverige igen :(

LD - Till 31 mars... så det är ett tag kvar :)

#346 - Mia

Heja heja! Hoppas du vinner! =)

#347 - Joanna

Vinn vinn vinn :-)

#348 - Mimmi

Lycka till!

#349 - Sara

Oj, många kommentarer! Klart du vinner :-)

#350 - Malin Elise

Hoppas du vinner den! En tvättmaskin är guld värd, så länge den fungerar :-)

#351 - Fia

hoppas att du vinner!

#352 - Fia

Här kommer ännu en till. :) Hoppas verkligen att du vinner!

#353 - Fia

Tänkte att de är lika bra att skicka iväg ett par stycken... fast nu gapar sonen så idag fick de bli två :)

kram

#354 - Emma

Vinnvinn!

#355 - sara

Hoppas ni vinner

#356 - julia

vi hoppas på ny tvättmaskin!

#357 - sara

Lycka till :D

#358 - Malin

Hoppas du vinner!

#359 - ani

Lycka till! :)

#360 - Jenny

Klart du ska vinna tvättmaskinen

#361 - Maiden

Vore ju kanon med ngn som tog hand om min smutstvätt... Hoppas du vinner! :-)

#362 - Sara

Klart du ska vinna den. Känner dig inte, men är själv lyckligt lottad med en bra tvättmaskin. Det är guld värt när man har småbarn. Lycka till i tävlingen! Hoppas du vinner!

#363 - Josannah

Jadå du förtjänar att vinna eftersom en så fin blogg och mycket spännande skrivande du har uttryckt dig!

#364 - Rebecka

Lycka till!

#365 - Camilla

Lycka till!

#366 - Camilla

Hoppas du vinner den! :)

#367 - Anna (England)

Lycka till!

#368 - Camilla Ekholm

HEJJA HEJJA!

#369 - Jennie

Hoppas du vinner maskinen. Vi har också en stor (dock inte 11 kg) och det är guld värt att den sväljer så mycket!

#370 - Helena Dacker

Tja, det är väl bäst att man lämnar en kommentar då ;) Hoppas att du vinner...

#371 - Malin

En för Bambi

#372 - Jennie

Lycka till=)

#373 - Malin

En för Maken

#374 - Malin

En för Zack

#375 - Frida

Hoppas du vinner! :))

#376 - Malin

En för Leah

#377 - Malin

En för Lady D

#378 - E

Snart 400!!

#379 - Susanna

Hoppas du vinner!

#380 - p

Cool maskin!

#381 - Sara Maria

Klart att ni är värda en ny tvättmaskin!

#382 - Myaraq - den där lilla svenskimån

Klart du ska vinna!

#383 - Maria

Tvätta tvätta!

#384 - Johanna

Du förtjänar att vinna den!

#385 - Anonym

Good luck!

#386 - Marie

Lycka till!

#387 - Elin

Hoppas du vinner!



Småbarn och tvättmaskin är ett måste!



#388 - Marie

11 kg var inte dåligt.. förstår inte hur det går till, men den verkar superbra. Klart du ska ha den!

#389 - Frida

Heja heja!

#390 - Felicia

förstår, min syrra har 6 ungar = mycket tvätt1 Hoppas att du får den!

#391 - Shaw - Holy Mother of Cow

Hoppas du vinner :-)

#392 - Anonym

Nice med en ny tvättmaskin!

#393 - Anonym

Asbra att den är miljövänlig!!

#394 - Sherlock

Shit va långt det var hit ner!!

#395 - Sherlock

Shit va långt det var hit ner!!

#396 - Maria Aviles

Lycka till :)

#397 - Maria Aviles

Lycka till :)

#398 - Sherlock

Skulle ju va fint om du tog bort spamskyddet nu ;)

#399 - Sherlock

Blev hitskickad av Lady Dahmer för övrigt!

#400 - LADY DAHMER

400!! vilka är dina konkurrenter då?

#401 - Linda

Lycka till!

#402 - Paulina

Här kommer en till kommentar från mig! Hoppas på vinst för dig! :)

#403 - Sara

Hoppas att du vinner!

#404 - Sara

Hoppas att du vinner!

#405 - Nic

Lycka till, det är du värd!

#406 - Katanja

=)

#407 - lisbeth köhlqvist

Så klart jag gör. Kan ju inte leva utan en sån. Kram

#408 - frank

håller tummarna för dig!!

#409 - Linda

Och jag hejar igen!



(Hjälp, vad långt man måste scrolla för att kommentera! :-D)

#410 - Lina L

Hoppas du vinner!!!

#411 - Lina L

Hoppas du vinner!!!

#412 - Lina L

Hoppas du vinner!!!

#413 - lina

klart du ska ha en ny tvättmaskin!! lycka till

#414 - Lina L

Hoppas du vinner!!!

#415 - Katja

Lycka till!

#416 - Lina L

.....och en sista!! ;)



Hoppas du vinner!!!

#417 - Linda

Klart du ska ha tvättmaskinen!

#418 - Emma

Konstigt sätt att vinna, men jag hoppas ju på dig såatte hejhej!

#419 - En Liten Emma

Jag håller tummarna för dig!

#420 - En Liten Emma

..Och en till!

#421 - karolina lindström

HEJJA HEJJA!

Hoppas att du vinner den fina maskinen!



KRAMAR

#422 - pippigull

Klart tjejen ska ha en tvättmaskin!

#423 - Annelie

lycka till!

#424 - Paulina

Jag slänger in en kommentar till!

#425 - Alexandra

Hoppas du vinner!

#426 - Johanna

Lycka till!

#427 - Sandra

Lycka till! :)

#428 - Malin

Öser väl på med en till =)

#429 - Jossan

Hejja Bambi!

#430 - Jossan

Hoppas du vinner maskinen!

#431 - Malin

Det ska väl bli kul för maken med en ny teknikpryl i hemmet, man som han är? ;) :P

#432 - Jolie

lycka till :-)

#433 - Jossan

Snart är den nog din!

#434 - Jenny

Klart ni ska ha en ny tvättmaskin! Lycka till och välkommen hem igen :)

#435 - Jossan

:)

#436 - Issa

Hejja igen!

#437 - ida

Heja

#438 - L I L I J A

Vinn vinn vinn :D

#439 - Disa

Lycka till i tävlingen och hoppas det går bra! :)

#440 - Eva

Ett stort lycka till.

En bra tvättmaskin är guld värt.

:)

#441 - Luxxie

hoppas ni får tvättmasinken!

#442 - Linda

Lycka till!

#443 - Stina

Hoppas du vinner! :)

#444 - andreakarolina

Hoppas du vinner! Lycka till!

#445 - jossan

vinn!

#446 - e-beth

håller tummarna för att du vinner!

#447 - Sofia

Heja!

#448 - nora

Hoppas du vinner tvättmaskinen min vän!Levde också utan en under två månader i julas,pure pain!!Stor kram

#449 - Ellen

Då får vi hoppas att du vinner :)

#450 - Virkaholic ☆ Teskedsmamman

Hoppas du vinner!!!

#451 - Rutan

Lycka till!

#452 - Lulul

Good luck..

#453 - Sara

Lycka till!

#454 - Jenny

HEJ, har ju följt eran resa hemifrån Sverige och nu är det våran tur att åka iväg.

Ja jag hoppas verkligen du vinner maskinen!! Ser ju super ut!!

#455 - therese

Lycka till och hoppas du vinner :)

#456 - therese

En till kommentar då jag har lite för mig just nu :)

#457 - Zascha

Hoppas du vinner! :)

#458 - Lina

Hoppas att du vinner :)

#459 - Annu

Hoppas du vinner :)

Lyllos en själv som bor i hyreslägenhet med tvättmaskin och torktumlare som standard så man slipper tänka på sånt ^^

#460 - Nelin

Välkomna hem igen, och hoppas att tvättmaskinen blir er!

#461 - Annu

Trallallaa.. bidrar till vinst..

#462 - Annu

Måste också säga att du har en GRYM bloggdesign avis

#463 - Nelin

Det hade varit intressant att veta vem du tävlar mot, så man fick se hur mycket man ska spamma dig så du får den däringa maskinen!

#464 - theokleia

här kommer en till. välkommen hem!

#465 - Nelin

Och en till, bara för att jag är snäll :)

#466 - Ejkej

Unnar dig såklart en ny tvättmaskin. Hoppas du vinner!

#467 - Katarina

Hoppas du vinner :)

#468 - Vivi

Lady D tyckte jag skulle rösta på dig och Lady D lyssnar man ju på ;) Lycka till!

#469 - Melinda

Hoppas du vinner :D Lycka till!

#470 - Carin

Ja, man måste väl hjälpa till då..:)

#471 - Helena

Ja man kan ju faktiskt kommentera fler ggr än en =) så här kommer en till kommentar!

#472 - Emmy

Hejja hejja!

#473 - boosse

Jag har bara ett barn (bebis) och jag tycker det är svårt när vi inte har een tivättmaskin. Såklart du ska vinna :)

#474 - Sandra Michelle

En till kommentar!!! Hoppas att den gäller :)

#475 - Malin

Klart ni måste vinna den fina tvättmaskinen! Heja heja!!!

#476 - sara

det är du absolut värd! :)

#477 - Anonym

lycka till!

#478 - Anonym

lycka till igen!

#479 - Anonym

det här är en kommentar

#480 - Anonym

vinn!

#481 - Anonym

vet inte riktigt vad jag ska skriva längre men... hoppas du vinner! :)

#482 - Anonym

ha det bäst!

#483 - Anonym

kraam! (:

#484 - Anonym

hejahejaheja säger jag med!

#485 - LADY DAHMER

jag lämnar en till kommentar då rå

#486 - Anonym

komsikomsi tvättmaskin!

#487 - Anonym

cooooooooolt självaste lady Dahmer är inne här samtidigt som jag! :D

#488 - Lotta

Här kommer min!

#489 - Lotta på Bråkmakargatan

Så klart du ska ha tvättmaskinen! Hur länge pågår tävlingen? Ska kommentera järnet varje dag!

#490 - cine

Lycka till med din snart nya tvättmaskin haha.

#491 - Karin

Klart jag ska bidra! Kram!

#492 - Mathilda

Jag hoppas att du vinner, för Gud så skönt att lämpa över min smutsvätt till dig ;)

#493 - sabine

Hoppas du vinner!

#494 - Elin

lycka lycka till!

#495 - Idah

DU ska vinna!

#496 - Idah

Vinna vinna vinna :)

#497 - Miranda

Hoppas du vinner!

#498 - emma

en sådan tvättmaskin har vi :)

#499 - Julia

Hoppas hoppas! :)

#500 - Cilla

Hoppas du vinner tvättmaskinen!

#501 - Frida & Saga

Håller tummarna!

#502 - Emelie

Jag hjälper självklart till! Nu jävlar ska du vinna :)

#503 - Cilla

Lycka till!

#504 - ElinJ

Hoppas du vinner! Lycka till! :)

#505 - Christel

Klart du får min hjälp. :) Hoppas att du vinner.

#506 - Nelin

Hej och hå, vad jag känner mig snäll idag ;)

#507 - Ida, Bad bake day

vinn vinn vinn!

#508 - Nelin

Klart du ska ha en ny tvättmaskin!

#509 - Nilo

Hoppas du vinner!

#510 - Emma - I was on the moon. With Steve.

Lalalala.

#511 - Marielle

Jag håller tummarna! :D

#512 - Marielle

Jag håller tummarna! :D :D:D

#513 - Marielle

Och röstar som en tok :D

#514 - Marielle

Nu måste jag gå och handla, men jag håller verkligen tummarna för dig Bambi! Tycker verkligen jättemycket om din blogg, kram!

#515 - helga

Klart du ska vinna!



Välkommen hem också...

#516 - Ewa

Jag håller tummarna för dig!

#517 - Jessica

Håller tummarna!

#518 - Marie

Lycka till =)

#519 - Märta

lycka till! hoppas du vinner! :)

#520 - Camilla

Heja heja

#521 - Rebbe

Lycka till! :D

#522 - Luxxie

Fortsätter stötta med kommentarer ;D

#523 - Pia

Självklart ska Ni ha den i bröllopspresent!

#524 - emelie

heja heja!!

#525 - emelie

lycka till!! :)

#526 - Emma

Hoppas att du vinner !

#527 - Anna

Klart du ska ha tvättmaskin!

#528 - Anonym

Men en tvättmaskin kan vara bra att ha elle.

#529 - Anonym

lycka till btw!

#530 - Luc

Kör hårt, hoppas verkligen att du vinner! Du är nog absolut en av de som behöver den mest.

#531 - Maddeleen

Hoppas du vinner tvättmaskinen ! :)

#532 - Vigdis

Hoppas du vinner!

#533 - Amelie

Hoppas du vinner!!

#534 - Johanna

hoppas du vinner :)

#535 - Isabella

Lycka till och hoppas att du vinner :)

#536 - Malin

hoppas!!!!

#537 - Angelica L

Hejar på dig!

#538 - michaela

hejsan !

självklart ska du vinna :)

#539 - Anna

En sån tvättmaskin skulle alla småbarnsföräldrar behöva..

Lycka till =)

#540 - Ida

En tvättmaskin är aldrig fel!

#541 - Martina

Ropet skalla Tvättmaskin åt Bambi!

#542 - Hanna

Håller tummarna för dig!

#543 - Tina

Det är klart du ska vinna!

#544 - Tina

Alla måste ju tvätta.. Barnfamiljer måste ju ha en stoooooor tvättmaskin om allt ska gå in :)

#545 - Anna

Just hemkommen från sjukhuset med lillen, nu sitter vi och fikat på mjölk och bulle. Det finns verkligen andra saker att vilja bry sig om än tvätt. Självklart ska du ha en större och bättre tvättmaskin!

#546 - Anonym

HEJA! :)

#547 - Maria

mycket tvätt blir det!

#548 - bella

Heja heja



#549 - ~ Alina Philosophia ~

Lycka till! :3

#550 - Lina

Hoppas du vinner. :)

#551 - Tildaf

Jäklar vilken praktisk sak. Klart ni ska ha den!

#552 - Linnea

Hoppas hoppas! =)

#553 - Lovisa & Schapparna

Håller tummarna :)

#554 - Johan

Med alla dessa kommentarer

#555 - Johan

Kan det ju inte vara så svårt

#556 - Johan

Kan lämna en till bara för att

#557 - Bambi

Från en Bambi till en annan. Här hjälps vi åt! :)

#558 - Di

Lycka till:)

#559 - lena

hejja hejja. Själv tror jag inte jag har någon chans att vinna så jag håller tummarna för dig =)

#560 - Teija

En av världens mest andvändbara uppfinningar. Klart ni ska vinna en tvättmaskin :-)

Lycka till!

#561 - Mlie

Får väl slänga in en kommentar för att hjälpa dig då! :) Hoppas du vinner :D

#562 - S

En ny tvättmaskin vore inte så dumt! :D

#563 - s.

Hoppas då att du vinner den! :)

#564 - Melanie

Eftersom jag själv har en tvättmaskin som rymmer 8 kg så vet jag att det är guld värt.

Hoppas att du vinner tvättmaskinen och att du bjuder LadyDahmer på en fin middag sen, som raggat kommentarer åt dig. ;-)

#565 - Hanna

klart du ska vinna!

#566 - Caucasiangirl

Åh hoppas verkligen att du vinner!

#567 - Cocco

hoppas du vinner!

#568 - c

klart du ska vinna

#569 - Rebecca

Hoppas du vinner!

#570 - Anonym

Tycker du ska vinna :)

#571 - Emelie

det här kammar du lätt hem!!

#572 - linda

vinn vinn vinn!

#573 - Anonym

Tjingtjong

#574 - Jenny

Lycka till!

#575 - Laks

Hoppas du vinner! lycka till :)

#576 - Fridaj

Lycka till! ^^

#577 - Sara

Kan ju alltid lägga in någon fler kommentar :) Om någon av alla bloggar jag följer ska vinna så tycker jag det är du :) Du verkar vara en sådan härlig person :)

#578 - Sara

Hoppas du vinner :D

#579 - Sara

:D

#580 - Anonym

Lycka till!

#581 - Hanna

Hej!



Lycka till i tävlingen. Jag älskar tävlingar....eller att vinna. Hoppas du gör det. Kom gärna in och tävla hos mig också, dock om en något mindre sak än en maskin!



Må gott!

#582 - Mallan

Såklart att det är ni som jag hoppas ska vinna!

#583 - Camilla

Här kommer en kommentar från mig, hoppas att det hjälper dig att vinna tvättmaskinen :)

#584 - Ida

Håller tumamrna för att du vinner!

#585 - Ida

Lycka till i tävlingen!

#586 - Ida

Hoppas du vinner!

#587 - Mizca

Då lämnar jag en kommentar om att jag tycker du skall vinna..

#588 - J.

Hoppas att du vinner den här maskinen!

#589 - Linnea

Hoppas du vinner!

#590 - Marielle

Slänger in ytterligare en kommentar för att gratulera till giftermålet (eller vad man nu säger). Kram!

#591 - Marielle

Slänger in ytterligare en kommentar för att gratulera till giftermålet (eller vad man nu säger). Kram!

#592 - Veronika

Lycka till!

#593 - Pinglan

Hoppas du vinner!! :)

#594 - Karolina T

Hoppas du vinner!

#595 - Ingiz

Hoppas du vinner tvättmaskinen!

#596 - Maja

Välkommen hem! Hoppas du vinner!!

#597 - Evelina

Hejja hejja! Låter som en kanon maskin! :)

#598 - Pia

Heja heja!

#599 - N

Håller tummarna för dig!

#600 - Anonym

:)

#601 - Anonym

Hoppas du vinner Bambi!!!

#602 - Anonym

Lycka till!

#603 - Jag

Lycka till :)

#604 - Avenna

Önskar dig all lycka! :)

#605 - Emma

Klart ni skall vinna tvättmaskinen :-)

Det har ni förtjänat

#606 - Anonym

Förresten, hoppas ni haft det bra utomlands :)

#607 - Anonym

Förresten, hoppas ni haft det bra utomlands :)

#608 - Avenna

Jag som lyckades dubbelposta om utomlands förresten. såg att jag blev anonym. :P Nåväl.

#609 - Malin

Hoppas att du ligger i ledning nu!

#610 - s*tina

Hoppas att du vinnner - det är ni värda:)

kram!

s*tina

#611 - M

Heja heja!!

#612 - Sandra

Lycka till:) blir själv sugen på en bättre, större tvättmaskin :)

#613 - Karoline Andersson

Hoppas du vinner nu då! :)

#614 - Karoline Andersson

Lycka till!

#615 - Karoline Andersson

Lämnar en sista kommentar nu och hoppas igen att du vinner ;)

#616 - Karoline Andersson

Lämnar en sista kommentar nu och hoppas igen att du vinner ;)

#617 - Denise

Okay skickar en lyckoönskning jag också :)

#618 - Amaranth

Hjälper förstås till det lilla jag kan. Håller tummarna!

#619 - Mia

Vinn vinn vinn!

#620 - Lotta

En till

#621 - Lina

Lycka till!

#622 - Anonym

Jag lämnar oxå ett litet bidrag.. så att dina vinst chanser ökar.

#623 - LADY DAHMER

lite avis är jag ju, fast jag älskar vår maskin

#624 - Isabell

Håller alla tummar jag har för att du vinner! :)

#625 - Isabell

... och en till! ;)

#626 - Eva

Håller alla tummar för dig...

#627 - Jess.

Hoppas den blir din!

#628 - Jess.

Hoppas den blir din!

#629 - Jess.

Hoppas den blir din!

#630 - Jess.

Hoppas den blir din!

#631 - Jess.

Hoppas den blir din!

#632 - Anonym

#633 - milla

vinn!!

#634 - milla

vinn!!

#635 - milla

vinn!!

#636 - Vikkan

Hoppas du vinner! =)

#637 - Fridalusen

Hoppas du vinner!

#638 - Sophie

Håller tummarna för er!

#639 - bea

Lycka till :D

#640 - Linnea

en till till samlingen!

#641 - Jenny

Som alla andra hoppas jag också att du vinner!

#642 - Maja

Lycka till!

#643 - Emma Kaagaard Kristensen

sån vill jag också ha! :-)

#644 - emelie

Lycka till!!

#645 - Emelie

Lycka till x2 (;

#646 - Emelie

x3 (;

#647 - Emelie

x4 (;

#648 - Nicole

Här får du ett till litet bidrag ;)

#649 - Nathalie

Hoppas du vinner! :)

#650 - Malin

God morgon!

#651 - Klog

Hoppas hoppas att du snart kan tvätta i lyx.

#652 - Anonym

jag är lite sur för att jag vill också åka till thailand men tycker absolut att du ska vinna tvättmaskinen! <3

#653 - Helena

Alltid kul om man kan bidra :)

#654 - Liza

Hoppas du vinner Bambi! ;)

#655 - Ejkej

Kommenterar igen, hoppas du vinner!

#656 - Livmodern

Lycka till!

#657 - Anonym

Hoppas du vinner!!

#658 - EmmaLI

Hoppas du vinner!!

#659 - Mamma till 2 små

Du måste vinna! :)

#660 - Kajsa

Lycka till!!

#661 - Elin

good luck!

#662 - valeria<3 20 år och lyckliggravid!:)

Lycka till och hoppas du vinner den! :)

#663 - emilia

hoppas du vinner !

#664 - Linda

Håller alla tummarna på att just du vinner tvättmaskingen! All lycka till!!

STOR KRAM och välkommen hem till sverige igen!:D

#665 - Petra

Japp

#666 - emma

:)

#667 - Ela

HEJJA HEJJA!

#668 - Fanny

Hejjaa diig!

#669 - Tessa

Hoppas att du vinner! Alla småbarnsfamiljer behöver en tvättmaskin.

#670 - Emilia

Lycka till, hoppas att du vinner ^^

#671 - sara

Lycka till!

#672 - Lotta på Bråkmakargatan

Håller tummarna!

#673 - Lotta på Bråkmakargatan

Håller tummarna!

#674 - Sofi

Lycka till!

#675 - Fotobloggen - Emma

Heja heja på dig då! :D

#676 - Fotobloggen - Emma

HEEEJA HEEEEEEJA :DDDDDD

#677 - Anonym

Säger hej igen och önskar lycka till i tävlingen!

#678 - Erika

Säger hej igen och önskar lycka till i tävlingen!

#679 - Beata

Lycka till, maskinen är skitsnygg.

#680 - Cissi

Heja igen!!

#681 - frida

Lycka till!

#682 - Jessica

Heja heja hoppas du vinner!

#683 - linn

tada!

#684 - Worrisomeheart

Den är du värd! Hoppas du vinner!

#685 - Anonym

en röst till

#686 - Kissowa

En till!

#687 - Jenny

Håller tummarna för dig!

#688 - Maja

Självklart har alla rätt att tävla även om man inte är arbetslös eller har tappat några tänder.

Lycka till, hoppas du vinner!

#689 - Sara

håller tummen att du vinner!

#690 - Annelie

Håller fortfarande tummarna

#691 - E

Klart att du skall vinna!!!

#692 - Fabri

"röstar"

#693 - Hanna

Jag hejar på dej! HEJA HEJA HEJA!!!

#694 - Petra

Klart du ska vinna

#695 - Ebba's mamma (Angelica)

Du är värd att vinna, tack för en kanon blogg :)

#696 - Ebba's mamma (Angelica)

Hoppas du vinner ;)

#697 - Ebba's mamma (Angelica)

Lycka till :D

#698 - Ebba's mamma (Angelica)

heja :)

#699 - milla

lycka till!

#700 - Anonym

lycka till!

#701 - Anonym

lycka till!

#702 - Anonym

lycka till!

#703 - Ejkej

Klart du ska vinna "fast" du inte har tappat tre tänder. ;) Hejja!

#704 - Nettan

Klart att du ska vinna en tvättmaskin. Perfekt ju!!! Lycka till!!!

#705 - Malin

puff

#706 - Malin

puff

#707 - Malin

puff

#708 - Malin

puff

#709 - Abovo

håller tummarna att ni vinner den!

#710 - isabel

alla borde få ha en tvättmaskin. hejja dig. kram!

#711 - Aggie

IGEN: VINN, VINN!!!!

#712 - Malin

puff

#713 - Josefina

hoppas du vinner :)

#714 - fia

Självklart tycker jag att du är värd att vinna tvättmaskinen :)

#715 - ankan

Nog ska du vinna en tvättmaskin allt! Lycka till.

#716 - Malin

puff

#717 - Anonym

klart du ska ha en tvätt maskin!

#718 - Erika

Slänger in en kommentar :=) Sen "mailar" jag över min tvätt hihihi Hoppas du vinner!

#719 - Anonym

en extra kommentar!

#720 - hannah

Hoppas du vinner!

#721 - Emma

heja heja!

#722 - Hälsa & Träning

Skickar en kommentar till! :)

#723 - A

Heja dig!

#724 - A

Heja dig!

#725 - Paulina

Tredje eller fjärde kommentaren från mig nu! Hoppas hoppas att du vinner :D

#726 - cajsa

lycka till.

#727 - kajsa

vinn, vinn

#728 - Sara

undrar om du kan få tusen kommentarer på detta inlägg till sist? ;)

#729 - Lidia

Heja dig :)

#730 - Malin

Puff

#731 - e-beth

Haft tvättstugan här idag, men mina barn är stora, när de var små så var det skönt att ha en egen maskin, hoppas du vinner!

#732 - Malin

puff

#733 - Anonym

Lycka till =)

#734 - Malin

puff

#735 - Malin

Du svarar väl på alla kommentarer sen? ;)

#736 - Alma

hoppas du vinner

#737 - sara

hoppas du vinner den! :D

#738 - FELICIA!

DETTA ÄR EN KOMMENTAR!

#739 - Magdalena

Hoppas du vinner!

#740 - Anonym

Bästa bröllopspresenten till bästa bloggaren!

#741 - Anna

Öjöj, vilket tvättmonster. 11 kg?

#742 - Cecilia

Självklart lämnar jag en kommentar

#743 - Cecilia

Man måste ju hjälpa till!

#744 - Malin

puff

#745 - Malin

puff

#746 - Angela

Kommenterar igen.

#747 - Malin

puff

#748 - Malin

puff

#749 - Malin

puff

#750 - Malin

puff

#751 - BAMBI - hemma i kalla Sverige igen :(

Malin: Va söt du är! :) Jag blir så glad av alla dina små puffar :)

#752 - Malin

puff

#753 - Malin

puff

#754 - Karro

Lycka till i tävlingen!

#755 - s.

Hoppas du vinner den :)

#756 - Jessica

Lycka till, jag håller tummarna idag också! :)

#757 - Agneta

En kommentar från Finland via LD's blogg :)

#758 - Maddie

Självklart hoppas jag ni vinner denna fina :) Lycka till!

#759 - Malin

puff

#760 - Malin

puff

#761 - Malin

puff

#762 - Malin

puff

#763 - Malin

puff

#764 - Malin

puff

#765 - Malin

puff

#766 - Malin

puff

#767 - Malin

puff

#768 - Luxxie

Pet hoppas på er ;D

#769 - Emma

vinn vinn vinn!

#770 - HANNA

lycka till!

#771 - Malin

puff

#772 - Anjelica

Hoppas du vinner lycka till!

#773 - Anjelica

Hoppas du vinner lycka till!

#774 - Anjelica

Hoppas du vinner lycka till!

#775 - Anjelica

Hoppas du vinner lycka till!

#776 - maria

Ja vinn den och lägg "sparade pengar " på något kul till barnen. Hoppas..

#777 - Sarah

hjälper till lite ned en röst

#778 - Sarah

med ska det förstås stå

#779 - erika

vassego!

#780 - Henke

go girl!

#781 - Majlo

GO! GO! GO!

Om du vill får du gärna skänka din gamla till mig ;P

#782 - Zabine - Wildasmamma ♥

VINN!!!! =)

#783 - Lotta

Lycka till! Vem vill inte ha en så fin maskin?

#784 - s.

Hoppas du vinner den! :)

#785 - frida

good luck :)

#786 - Starlet

Vinn vinn vinn =)

#787 - Malin

Hejaheja!

#788 - Malin

puff

#789 - Lisa

xHejjjaaa! Hoppas du vinner!

#790 - Petra

Klart du ska vinna!

#791 - Jessica

Hoppas också du vinner! Heja heja! :)

#792 - Anonym

puff

#793 - Anonym

puff

#794 - Malin

Puff

#795 - Nicole

Du får en kommentar här hihihiihih

#796 - idun

Då får du en till liten kommentar :-)

#797 - Maja

Här får du ytterligare en kommentar av mig!

#798 - Camilla

En till kommentar till dig från mig :)

#799 - Malin

puff

#800 - Elin

lycka till!

#801 - Jenny

Ett till Lycka Till!!!!

#802 - Anonym

puff

#803 - Anonym

puff

#804 - Julia

Håller tummar och tår! :)

#805 - Martina (Tävling hos mig)

vinn vinn vinn

#806 - Anonym

puff

#807 - Abovo

självklart ska ni ska vinna den!

#808 - Tina

håller tummarna!

#809 - Angela

Håller mina tummar för dig:))Lycka till

#810 - Anonym

Puff

#811 - Anonym

puff

#812 - Anna

Lycka till!

#813 - Matilda

Tax för en superblogg!

#814 - Malin

Puff

#815 - Karolina

Hoppas du vinner!

#816 - Malin

puff

#817 - Emma - Barbaemma

Jag hoppas att du vinner, lycka till!!

#818 - Zanne

Självklart ska ni vinna! :)

#819 - Zanne

heja heja

#820 - Anonym

Heja, heja, heja

#821 - Marielle

Go Bambi! :D

#822 - Jessica

Lycka till!

#823 - Hannah!

Hoppas du vinner tvättmaskinen :)

#824 - elin

Hoppas verkligen du vinner!

#825 - sara

när avgörs tävlingen? Hoppas du vinner :) Du får min röst ytterligare en gång :)

#826 - fröken K

Vinn vinn vinn. :)

#827 - Eva

Jag vill att du ska vinna! Go go go!

#828 - Alma :)

Hejaheja!

#829 - Camilla

En kommentar till :)



När avslutas tävlingen?

#830 - BAMBI

Camilla Den 31 mars

#831 - Elin

Heja, heja!

#832 - Anonym

Hoppas du vinner den! :)

#833 - anita

när är det vinst utdelning då?

#834 - cine

jaaaa grattis snart då???

#835 - crille

tja nu har jag gjort vad jag kan idag haha lycka till då

#836 - cine

Ja du får några inlägg till då haha

men du får då kolla på min site http://www.intimsex.se

och berätta för dina vänner om den.

#837 - ≈Sanna≈

Självklart slänger jag in en kommentar så du får lite mer röster. Du borde ju verkligen vinna den. Jag håller tummarna för dig

#838 - care69

En kommentar...

#839 - Camilla

Puff! :)

#840 - arasen

Jag passar på att lägga in några rader till :) Eftersom du inspirerar så mycket har du gjort dig förtjänt av det. Jag brukar annars inte gilla att kommentera bloggar :)

#841 - arasen

den vill inte spara mig på "Kom ihåg mig?"

#842 - Anonym

Jag ÄLSKAR din nya design :)

#843 - Alva

Wohoo! Här ska det tvättas!

#844 - Malin

Älskar också din nya design!! Känns så fräsch och vårig:-) Lycka till med familjen=)<3

#845 - Sandra

Åh, hoppas du vinner den! :)

#846 - Anonym

Åter igen: Hoppas DU vinner! Det är du verkligen värd med din fina,fina blogg om din härliga famlilj!



Kramar!

#847 - En pojkmammas vardag ♥

Heja heja!

#848 - Malin

Får ju komma ihåg att kommentera lite till i och med att tävlingen håller på några dagar till!

#849 - Malin

En kommentar till =)

#850 - Malin

Hoppas verkligen att du vinner tvättmaskinen nu!

#851 - Malin

Kom ihåg mig-rutan strular för mig med...

#852 - luxxie

Kommenterar lite mer här ;) hoppas verkligen på att du vinner :D

#853 - Malin

Puff

#854 - Malin

puff

#855 - Emelie och lilla familjen

Bra att du länkade igen, så slapp jag leta upp inlägget. Ta och vinn nu då!!

#856 - Malin

Skickar lite mer pepp :-)

#857 - Malin

Känns som att du bara måste vinna den här tvättmaskinen nu =)

#858 - Angelica

Ett litet hopp om att du ska vinna tvättmaskinen!

#859 - Angelica

Ytterligare ett.... =)

#860 - Malin

Fortsätter att spama kommentarer eftersom jag är så glad för min goodiebag :D

#861 - Malin

Heja heja Bambi!

#862 - Malin

Det börjar närma sig 900 kommentarer nu!

#863 - Malin

Hoppas att dina motståndare ligger långt efter =)

#864 - Malin

Men eftersom man inte riktigt vet hur det ligger till är det bäst att kommentera lite till :-)

#865 - Malin

Vinn vinn vinn!

#866 - Malin

sjunger en vinn-en-tvättmaskin-hejar-sång

#867 - Malin

Häpp häpp!

#868 - Malin

En till kommentar innan jag ger mig ut på promenad i vårsolen =)

#869 - Malin

Promenad avklarad, nu blir det lite mer kommenterande!

#870 - Malin

puff

#871 - Malin

Åhej

#872 - Malin

Åhå

#873 - Petra

En till!

#874 - care69

En kommentar...

#875 - care69

...följs av en till...

#876 - care69

...och en till...

#877 - care69

...och ytterligare en...

#878 - care69

...och en sista innan jag gör något vettigt. ;-)

#879 - Malin

Puffar igen

#880 - Malin

pling plong ;)

#881 - Denice Grefve

Jag har just börjat läsa din blogg. :) Mycket intressanta saker, gillar speciellt när du lägger ut recept. :D



Hoppas du vinner tvättmaskinen. :)

#882 - mia

Lycka till!

#883 - Malin

Puffar

#884 - Malin

Man får skriva många spännande låtsasord för att verifiera kommentarerna :P

#885 - Malin

God natt!

#886 - Sanna

Heja, heja! Du fixar det för det är helt klart att du är värd att vinna en tvättmaskin.



Kram Sanna

#887 - Sanna

Måste erkänna att jag själv gärna skulle vinna nu när vi ska flytta (min dotter och jag) till vår första alldeles egna bostad, men tycker verkligen du är en värdig vinnare. Så jag hejar på dig!



Kram Sanna

#888 - Malin

Inte långt till 900 nu!

#889 - Malin

Puff

#890 - Malin

Puff

#891 - Malin

Puff

#892 - Malin

Puff

#893 - Malin

Puffelipuff

#894 - ≈Sanna≈

Jag hade missat att man kunde rösta flera gånger så här får du en röst till!

#895 - Malin

Hoppas fortfarande att det är du som vinner tvättmaskinen =)

#896 - Malin

Heja heja!

#897 - Malin

En till

#898 - Malin

Å en till

#899 - Malin

Tusen snart ju!

#900 - Malin

Får i alla fall hoppas att det blir över 1000 kommentarer före sista mars!

#901 - Malin

Ca 12 kommentarer om dagen, det borde gå!

#902 - Malin

Har du någon aning om vilka du tävlar emot och hur ni ligger till jämfört med varandra?

#903 - Malin

Du kanske inte får kommentera under detta inlägg, men om jag ska vara ärlig så skulle jag nog missa det svaret ändå :-D

#904 - Malin

Som du kanske förstår så sitter jag mest här och pratar för mig själv... :D

#905 - Malin

Med tanke på ett av dina senaste inlägg om att bestraffa barn - samt kursen i ledarskapspsykologi jag läser just nu - så kan jag tala om att jag är ett levande exempel på att positiv förstärkning/belöning fungerar bra för motivationen :-D Goodiebagen har absolut motiverat mig till att kommentera mer här ;)



Sen att jag är ledig och gubben jobbar, gör ju att jag hinner sitta vid datorn ganska mycket om dagarna, vilket också hjälper =)

#906 - Malin

Ny dag, nya kommentarsmöjligheter!

#907 - Malin

Puff

#908 - Malin

Puff

#909 - LADY DAHMER

heja heja! SLänger in en kommentar till.

#910 - Malin

Puff

#911 - Malin

Puff

#912 - Malin

Puff

#913 - Malin

Puff

#914 - Malin

Höjer kaffekoppen i en skål ;)

#915 - Malin

Puff

#916 - Malin

Puff

#917 - Malin

Öppnade just balkongdörren för att släppa in lite vårluft =)

#918 - Malin

Dags för ännu en kopp kaffe...

#919 - Malin

Puff

#920 - Malin

Vinn!

#921 - Malin

Letar bra våffelrecept...

#922 - Malin

Puffelipuff

#923 - Malin

Jamen en till då ;)

#924 - Malin

Hoppas att ni hittar på något mysigt med familjen i kväll =)

#925 - Malin

Heja

#926 - Malin

God morgon!

#927 - Lena

Tvättmaskinskommentar fixad! :)

#928 - BAMBI

Tack till alla som fortfarande lämnar kommentarer!!

#929 - Solle

Hejja Hejja

#930 - Malin

Heja!!

#931 - Paulina

Heja heja heja!!

#932 - Mia

Jag lägger en röst till och håller tummarna!

#933 - ≈Sanna≈

Jag slänger in en röst till, det är ju inte så lång tid kvar att rösta nu.

#934 - Carola

Kommenterar bara för kommenterandets egen skull! ;-)

#935 - Annis Lindström

Hoppas innerligt att du vinner! Inte många dagar kvar.



Jag måste säga att det känns ganska så spännande att se om du vinner den där tvättmaskinen eller inte. Känns lite som om vi tävlar tillsammans med dig :)



Kram

#936 - Beata

Vad många kommentarer, vad kul det vore om vi kunde få upp antalet till 1000 st! Nu skriver vi och länkar hit folk så Bambi får sin maskin :)

#937 - Beata

Vad många kommentarer, vad kul det vore om vi kunde få upp till 1000 st! Nu skriver vi och länkar hit folk så Bambi får sin maskin :)

#938 - Paulina

Här kommer en kommentar till!! Hoppas du vinner!

#939 - Malin

Go Bambi!

#940 - Maria

Jag fick aldrig svar på om jag kunde skicka flera kommentarer till detta inlägget. Men såg själv nu att fler hade skickat fler. =)



Hoppas på du vinner. Lycka till.. bröllopsgåva från oss läsare =)

#941 - Madde

Hur går det i tävlingen? Hoppas verkligen du vinner!! det förtjänar ni :)

#942 - Lina

Håller tummarna för dig!

/Lina

#943 - Nicole

Hoppas du vinner ;)

#944 - Rockabillan

Heja heja!

#945 - Anna

Hoppas att det går vägen och du får en fin tvättmaskin! :) Heja, heja!

#946 - Linda D S

Hejja, Hejja!

Klart du ska ha en tvättmaskin!!

#947 - Mia

Självklart ska du/ni ha en ny tvättmaskin!

#948 - Mia

Självklart ska du/ni ha en ny tvättmaskin! så nu fick ni två

#949 - idun

Jag vill att du ska få vinna Bambi!

Klart en småbarnsfamilj ska ha en sprillans ny tvättmaskin, allt för att underlätta!



KRAM

#950 - Andrea

Gör sista rycket nu med kommentarer och hoppas det räcker! Hoppas hoppas du vinner!

#951 - Andrea

och så en till. klart du ska vinna!

#952 - idun

Dessutom skulle ju vi bli glada som läser din blogg om du får vinna den!



Ha en fin dag :-)

#953 - andrea

hinner med en till innan jag måste till tvättstugan, där ska ja hoppas att du slipper sånt hahah :)

#954 - Paulina

Heja heja heja! Jag tycker vi alla kan hjälpas åt att i alla fall ge Bambi kommentarer så vi når 1000-sträcket!

#955 - Sandra Michelle

En tvättmaskin hem till Bambi!

#956 - Paulina

Om du vinner så känns det som vi läsare också vunnit ju! Heja!

#957 - Fridalusen

Klart du ska ha en tvättmaskin!

#958 - julia

tvättmaskin är det bästa!

#959 - julia

och heja lady dahmer som är en fin vän och länkar, det är bra att ha!

#960 - julia

vi tar en tredje nu också va? så får vi hoppas att du vinner!

#961 - Pernilla

Hoppas du vinner!

#962 - Mary

Jag hoppas du vinner den!! :D

#963 - Mary

Jag kommenterar igen. Hoppas hoppas du vinner den! :D

#964 - Emma

Må du få en finfin tvättmaskin!

#965 - Anna-Carin

Klart du ska ha en tvättmaskin och tvätta alla fina regnbågskläder i!

#966 - Linda

Heja, heja!

#967 - Elin

Du måste ju vinna nu, så fina läsare som du har :P

Och det är du ju värd i så fall!

#968 - Dom kallar mig Yngve

Klart du ska ha en tvättmaskin!

#969 - Sofi

Hoppas att du vinner tvättmaskinen. Håller tummarna. //Sofi

#970 - Skrotmamman skrotar vidare - och tävlar om Veckans Blogg hos APAN

Ja, jag hjälper väl också till här då. Flinar lite åt alla kommentarer, du borde vinna nu. Då kan du kanske ha tvättstuga hemma hos dig för alla som hjälpt till! ;-)



Om inte denna kommentar drunknar bland alla andra kan du väl rösta tillbaka på mig hos APAN ;-)

#971 - frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

#972 - Fridaj

1000 inlägg måste du ju få iallafall! ^^

#973 - johan

tvättis!

#974 - johan

maskin!

#975 - johan

tvättta!!

#976 - johan

vinn!!

#977 - Mia

Vi hoppas på vinst!

#978 - Anonym

hjälper till :-))

#979 - satannah

hjälper till

#980 - Mia

Hoppas fortfarande på att du vinner tvättmaskinen!

#981 - rebecka

ännu lite mer hjälp från mig! LD påminner så bra haha :)

#982 - Therese

Hoppas du vinner tvättmaskinen!!

Håller alla tummar och tår för dej!! =)

#983 - Hannah

:D

#984 - Tildaf

Jag vill också ha en tvättmaskin, fast jag vet inte var jag skulle ha den... haha!

#985 - Hannah

:D

#986 - Hannah

:D

#987 - Hannah

:D

#988 - Ida

Hoppas du får din älskade tvättmaskin! :)

#989 - Hannah

:D

#990 - theokleia

hoppas nu du vinner! när slutar tävlingen?

#991 - Lina och 2 kids

Nu kör vi!!! Hejjjjja!!

#992 - eedaaa

Hoppas verkligen du vinner!

#993 - Malin

Nu hoppas jag du vinner tvättmaskinen den är du värd!

#994 - Linda

vinn vinn vinn

#995 - Lovisa

=)

#996 - theokleia

1000 kommentarer måste du ju minst ha så hör kommer någrá till.

#997 - theokleia

vinn

#998 - Beata

Lycka till nu Bambi! Håller tummarna för att alla våra kommentarer räcker till en vinst!

#999 - theokleia

nu håller vi tummar och tår för vinst

#1000 - theokleia

tjohooo 1000 kommentarer =)