bambi

Live aquarium


Idag så gjorde vi en heldagsutflykt till Phi Phi. Det var en snorkelutflykt med en väldigt speciell båt, som hade en öppen botten där fiskarna kunde simma in i båten. Perfekt för barn! För det blir som en liten pool i botten av båten. Innan man går ner till poolen så måste man tryckutjämna, därför kan det vara öppet där nere för fiskarna.

Haha, jag bjuder på en galen bild på mig. Jag tror att det var en fisk som nafsade på mitt ben precis när maken tog kort...

Som ni kanske ser på detta kort så kunde alltså fiskarna simma igenom sidan, sen fanns det även fönster så att man kunde se fiskarna utanför!
#1 - Jenny

Men vad härliga utflykter ni hittar,

vart hittar ni alla, är de dyra??

#2 - viktkamp

häftigt =)

#3 - John Hedqvist

Som en sardinburk med levande fisk.

#4 - Linda

Det har de tagit upp på discovery tror jag det var... jag tycker det är riktigt häftigt. Något jag absolut skulle vilja testa!

#5 - Alfva

Riktigt fräckt! Vilken härlig upplevelse!

#6 - Tess

Häftigt! Men hur funkar det att tryckutjämna? Och hur funkar det för barn?

#7 - Anonym

Hahaha, vilken klockren bild på dig :D