bambi

Madame Bambi


Här blir man kallad "madame" hela tiden. I början så kändes det lite bisarrt. Jag, en madame? Och så såg jag framför mig en 60-årig tant med rött läppstift. Men imorse när jag hörde "good morning, madame" så kändes det inte så dumt... jag ska kanske börja titulera mig madame?
#1 - Susann

Fint med titel :)

tänkte på ditt tidigare inlägg.

Usch för spindlar, dom är väl farliga där på den sidan jordklotet.

#2 - Alexandra

kul att bli kallad madame!:)

#3 - Marie

Du måste ju bara svara på frågan som du fick av någon tidigare om ni inte börjar få hemlängtan och längtan till vardagen?



Själva är vi så efter långa semestrar på sommaren, vi längtar till vardagen med rutiner, jobb, aktiviteter osv. Ska du fortsätta vara ledig eller ska din make vara hemma när ni kommer hem?

#4 - Mamma Miaa - Gravid

Haha jag blev kallad både madame och lady på flygplatsen och bara stirrade på dom, vadåå? Jag är väll ingen madame.