bambi

Mor och dotter


Jag vet inte... men jag tycker inte att jag och Leah är så lika. Tror att hon är mer lik maken och Zack är lite mer lik mig.

Leah har börjat sova lite bättre nu för tiden. Zack sov hela nätter när han var 4 månader och flyttade till eget rum när han var 8 månader. Leah har vaknat mellan 1-3 gånger per natt (och då stoppar vi bara in nappen) ända tills nu... nu blir det då och då någon natt då hon inte vaknar alls och det är ju skönt!

Jag och maken har turats om och sovit på den sidan av sängen som är närmast Leah varannan natt. Han sa till mig häromdagen att han verkligen börjar känna sig utvilad och vaknar utsövd på morgonen... han frågade om jag också kände så... och nej, det gör jag inte. Känns som om det skulle behövas mycket mer än 5 veckor att ta igen all förlorad sömn...



P.S. Rösta gärna på Leah i Vi Föräldrars omslagstävling, så blir jag jätteglad!  :)
#1 - Sarah

Så nu har jag röstat på Leah, hon har så himla goa (och sandiga) kinder på det där kortet :) Vet inte vem hon är mest lik av dig och din make faktiskt. Det kanske är lättare att se om man såg er i verkligheten, än på fotona. Jag vet inte. Hoppas ni vinner tävlingen!

#2 - Alfva

Åh, i min mammagrupp kallades det inte att de vaknade om man bara behövde stoppa in nappen. Det gjorde man tydligen 10 gånger per natt utan att blinka. Jag är helt slut om dottern skulle vakna en gång....



Skönt att få sova lite! ;)

#3 - Rita

Gick inte att kommentera glassinlägget så jag gör det här: MUMS! Vi har berättat för barnen att vi ska äta glass på ett ställe som heter Swensen´s så de ser också fram emot det, liksom jag. (Barnen var ju inte födda förra gången vi var i Thailand). Tack för att du tipsar oss om annat gott också! :)

#4 - J

Gulligt! Jag har röstat :).

#5 - Annica

joo jag tycker Leah är jätte lik dig! Zack är lik er båda :)

#6 - APAN SATT I GRANEN | när du vill vara dig själv för en stund

Vilken fin bild på dig och Leah!

Du ser så härligt fräsch ut vännen!