bambi

På tal om kärlek...
...så blev jag så glad idag (så att jag fick tårar i ögonen) när Zack helt spontant sa "Zack älskar mamma" för allra första gången. Någon gång tidigare så har han sagt att han älskar mig också när jag har sagt att jag älskar honom först, men nu sa han det helt spontant och jag blev så glad! Det var verkligen underbart att få höra :)


Min finaste plutt!
#1 - Anonym

visst är det fantastiskt! Detsamma hände mig för nån månad sen, sonen på 3,5 år tittade mig djupt i ögonen, log lite gulligt och sa, "mamma, jag älskar mig" när vi låg i sängen och skulle vila en stund. <3

#2 - Anonym

"Jag älskar DIG", sa han förstås.. :)

#3 - Milo

Det säger min 2 åring också åt mig ibland. :) Att hon älskar mig. Härligt att höra!

#4 - Andrea

åh, så gjorde min fina Lucian för ett par veckor sen, kom upp från tvättstugan med mormor och bara gick rakt in till mig, gav mig en kram o sa "jag älskar dig mamma" helt oprovocerat eller va man ska säga.

Grina började jag göra då.

fina underbara barn man har :)

#5 - Nina

Åh vad gulligt =)