bambi

Skräddaren och lite shopping...



Idag blev det återbesök hos skräddaren för att prova byxor och kavaj. Det är en del justeringar som måste göras och vi ska tillbaka dit om 2 dagar.



En hel del shopping har det blivit dom senaste dagarna och några av er ville veta vad jag hade shoppat. Det är en hel del gåvor till släkt och vänner så jag vågar inte visa så mycket. Men det blev en ny bikini (mina två som jag har är ganska slitna nu efter två månaders solande och badande) för 400 baht (ca 100 kr). Tyckte att det blev lite dyrt, men ursprungspriset var 700 baht och hon sncka om att det var en "new style" och "good quality".



Sen så har det blivit lite smycken (en hel del gåvor), som dessa för 300 baht styck (75 kr).



Och så blev det en fransk manikyr för 200 baht (50 kr), jag kommer sakna dom härliga och billiga skönhetsbehandlingarna.
#1 - Anonym

100 Spänn För en bIkini är billigt.. Men du tycker en oddmmollymför 3000 är okej..Å

#2 - Jyoti

Så härligt fräscht det ser ut med "ny- manikerade" naglar till brun hy! Snyggt!

Längtar efter lite sol och värme och fräscha naglar nu :-)

#3 - Jyoti

Så härligt fräscht det ser ut med "ny-manikerade" naglar till brun sommarhy! Snyggt!

Längtar efter sommar och fräscha naglar nu! :-)

#4 - BAMBI

Anonym - aterigen sa handlar det om vad saker och ting kostar har... inte hemma i sverige: http://www.alltforforaldrar.se/bambi/2011/february/vad-ar-dyrt.html

#5 - Sara - Mamma till Max 2 år & flyttar snart till hus

Å så snygga naglar!