bambi

That's more like it

Nu har vi flyttat, till fina Ao Nang Cliff Beach Resort. Detta känns mer som ett boende man vill ha på sin smekmånad  :)

Vi fick ett rum med havsutsikt för 3500 baht per natt (ca 875 kr), så vi bokade sju nätter på direkten... och då hade vi kollat på rummet och poolen innan så vi visste vad vi fick! Och vi är jättenöjda (än så länge). Dom har även en babysitting-service... och ett lekrum som vi ska kolla upp senare. Jag är lite osäker på om jag vågar lämnar barnen med en total främling så länge...


Havsutsikten


Vår säng och Zacks säng


Och bästa av allt - bubbelbadkaret på balkongen (very honeymoon)


Business as usual - banana splits på hotellet för bara 25 kr/st
#1 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jag hade nog ätit ihjäl mig ha ha.

Såå mysigt med badkaret där ute, får ni bubbla lite när barnen lagt sig =)

#2 - Hälsa & Träning

Så bra att ni bytte! Inte roligt att slösa bort dagar (och pengar) på ett hotell man inte gillar :) Det ser verkligen fint ut ert nya, och Banana Splitsen verkar inte gå av för hackor. Herregud så gott! Precis så vill jag ha BS, inte med endast tråkig vaniljglass!

#3 - Sussi

Härligt Härligt!!!

Wowowow

Tur att ni hittade ett hotell som ni gillade och till bra pris.

Så perfekt allt verkar vara



Nu har vi äntligen fått tillbaks solen, så härligt det känns.

ha en forsat bra semester /smekmånad

kram

Sussi

#4 - Annica

Underbart!

#5 - Tess

Åh vad underbart med bubbelbadkar på balkongen! :-D