bambi

Tips inför Alla Hjärtans Dag
Snart Alla Hjärtans Dag om ni vill ha ett tips på något som är roligt, trevligt, lärorikt och gott så är det att gå på Ost- och vinprovning! Jag och maken var på det i december och jag kan fortfarande tänka på hur gott det var (ni hittar inlägget om vår ost- och vinprovning här)!


Det var via Live it! som vi var på provningen. Dom anordnar också provningar i Göteborg, Höganäs, Malmö, Norrköping och Uppsala. Föreläsaren och ägaren av butiken i Stockholm var helt underbar och det gjorde verkligen upplevelsen ännu trevligare. Jag kan starkt rekommendera det!
#1 - michaela med bebis

det är alltid lika svårt att hitta på något till alla hjärtans dag tycker jag..ost- och vinprovning hade säkert varit uppskattat dock!

#2 - Camilla

Min älskling är ju i Thailand så vi kan tyvärr inte fira Alla hjärtans Dag tillsammans :(



Han sa idag att dom kanske ska åka till Khao Lak och det skulle ju ni oxå. Kul om ni är där samtidigt hehehe.



Din blogg är den enda blogg han någonsin har läst regelbundet i ..... men de e ju mest för att du skriver om Thailand nu..... men jag jag följer din blogg alltid .... kvittar vad du skriver om ;)