bambi

Är det bara våra barn....
...som tycker att vi misshandlar dom när vi smörjer in dom? Dom skriker och gråter varje morgon.... man kan ju tycka att efter 15 dagars insmörjande varje dag så borde dom vänja sig? Men icke....

#1 - tankgirrl

Haha min dotter är likadan, hon säger "men vad gör du sååå fööööör" när man tar solsalva, heeela förra sommarn, samma visa varje dag ;)

Vad mysigt ni ser ut att ha det!

#2 - Malin

Fin blogg!

Allt bra?

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ville hatar det också.

#4 - Mia

Hej



Samma här hemma, går väl hyfsat på kroppen men när det är dags för ansiktet oh my god



/Mia

#5 - Anonym

Våra barn brukar tycka om det... jag brukar köra med hitta på-sagor då, de får säga någopt som jag ska berätta om och så lagom till att sagan är slut så är ungarna insmorda!

#6 - Anna

Jag minns att det var fruktansvärt plågsamt när mina föräldrar försökte smörja in mig. De tog i så hårt!

#7 - Anonym

Haha! Hög igenkänningsfaktor på det. Vi måste smörja vår son dagligen året runt. Och han vrålar "jag vill inte ha smörj"