bambi

Dags att åka!

Äntligen har det blivit dagen vi har väntat på! Väntat på i flera månader! Idag åker vi!

11.45 kommer taxin och hämtar oss och några timmar senare sitter vi uppe i luften på väg till Thailand och återvänder inte förrän två månader senare.

Det innebär två månader utan snö, is och kyla. Två månader utan overall påklädning och avklädning. Och två månader utan matlagning och städning!

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ha det nu så underbart. Njut av varenda minut med din fina familj.

#2 - En pojkmammas vardag ♥

Antar att jag inte behöver berätta att jag är avis? ;)

Önskar er självklart också en toppen bra resa!

#3 - Jenny M

Hoppas resan motsvarar alla era förväntningar och att ni får det alldeles sagolikt underbart där borta!

#4 - Doktor Molly

Hoppas ni får en helt underbar resa! När vi varit på långresor med familjen har det varit lite tumultartat första dagarna med jetlag och solsting men ta det bara lugnt i början. Det blir underbart och alla aklimatiserar sig så småningom även om man ibland vill åka hem direkt igen i början!!! KRAMAR

#5 - ≈Sanna≈

Hoppas nu att ni får det riktigt underbart på er resa!

#6 - Carro

Hoppas n i får det underbart. Njut av värmen, solen och ert bröllop vid Relax Bay (samma ställe som vi gifte oss på 2008).

#7 - Madde

Ha en underbar resa!

#8 - Linda

Ha nu en riktigt trevlig resa. Jag önskar er allt gott!!

#9 - Jenny

Oj oj oj! :D :D :D

Ha de helt underbart där borta nu!

Kommer att tänka på er, här borta från kylan ;)

Kraaaam

#10 - Milo

Lycka till!

#11 - jossan

Trevlig resa!! :)

#12 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Hoppas det går bra att flyga med Zack och Leah och att ni får en underbar semester!

Jag är inte alls avis ;o)

#13 - Natali

Vad avis jag blir. Ha en underbar semester och håller tummarna att brölloppet blir precis som du tänkt dig.

#14 - ♥anna♥

Trevlig resa! Var rädda om er!

#15 - Carola

Spännande! Hoppas ni får en underbar tid och att bröllopet blir precis så som ni vill ha det!

#16 - Bettan

Jag hoppas att ni får en alldeles underbar tid i Thailand och ett fantastiskt bröllop.

Stor kram!

#17 - Diana

Hoppas resan blir oförglömlig!!!

#18 - Mimmi

Hoppas ni får en härlig resa!

#19 - Becca

Gud, vad underbart! Hoppas ni får en härlig resa! :)

#20 - Sarah

Hej Bambi!



Jag önskar er också en trevlig resa och ett riktigt drömbröllop! Jag, min familj och svärföräldrar ska åka till Phuket inom 2 månader (har inte bokat än så jag vet inte var), om jag får syn på dig där så kommer jag komma fram och hälsa. Bara så du vet ;)



Ha en underbar resa iaf!