bambi

Du är ljuset i mörkret
När vigselförrättaren pratade om att vi skulle vara ett stöd för varandra under jobbiga perioder så fick jag tårar i ögonen för jag kunde inte låta bli att tänka på allt det jobbiga vi har gått igenom det senaste halvåret, med sköldkörtelcancern. Men också att maken har varit ett sånt stöd för mig när jag hade det jobbigt under graviditeten med Leah och andra jobbiga perioder. Han har verkligen alltid funnits där och han sätter mig alltid före sig själv. Jag lovar att försöka göra detsamma för honom. Jag älskar dig min underbara make!
Tänk, att efter snart 9 år tillsammans så är du min man! :)




På bilden längst ner så ska vi ha upp "Lucky Lanterns" efter bröllopet
#1 - Sussi

Hej

Nu har jag kanske en svår fråga.

Vad kan du verkligen rekommendera som hotell, var man ska far när man far till Thailand. Samt restauranger osv.

varför jag frågar är att när man själv åker så har man inte råd att fara överallt samt man kan bara fara 1 v. ev 2v.

Hälsn

Kram

Sussi

#2 - Jeanette

Hej!

Ville bara önska er lycka till ! och ha en fortsatt underbar semester! jag åker till Lanta den 22/2 och ska också till Koh muk,ser helt fantastiskt ut!