bambi

Första kvällen i Thailand
Dom första två kvällarna bor vi på ett rätt så sunkigt, billigt hotell i Patong. Vi kommer nog mestadels sova och försöka ställa om tiden dessa två dagar så därför känns det inte värt att lägga en massa pengar på en fint hotell.
Personalen var i allafall superduper trevliga och alla rykten som man har hört är sanna - så fort man kommer med barn så kommer personalen och bär iväg med dom. Lite läskigt när man är ovan med man slappnar av lite när man ser hur roligt barnen har det :)
Vi kom fram runt kl. 16 lokal tid så någon timme senare gick vi ut och åt middag. För min del blev det kycklingspett med jordnötssås och den goda soppan Tom Kha Gai.
#1 - Petra

Skönt att ni kommit fram till värmen. Vad roligt att du uppdaterar bloggen! Roligt att läsa.

#2 - fröken K

Så härligt med barnpassning. Fast jag hade nog också varit lite på min vakt när det gäller barnen. Vi kanske är lite lika du och jag.

#3 - mrsjanuary

Åh nu längtar jag jättemycket tills vi ska åka dit! Kul att du uppdaterar redan.'KRAM

#4 - John Hedqvist

Gott att se allt gor vel o ni har det bettre an oss i cal.vinterveder. John H.

#5 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

ÅÅÅH ÄLSKAR SOPPAN!!!

#6 - Hälsa & Träning

Så härligt! Skall verkligen bli roligt att följa med på er resa, i fantasin i alla fall....!

#7 - Cecilia, Livsstilsdesigner!

Favoritmaten! Älskar jordnötssåsen!



Ha en härlig kväll och missa inte dagens nyckel!

#8 - Jenny ♥

Underbart! Jag bokade två veckor semesterresa till thailand (ao nang) i dag så i mars bär det iväg och jag är sååå nervös över att flyga så långt med båda barnen... puuuuh!



Kram Jenny

#9 - Anonym

Lite avundsjuk blir man ju när man läser om hur ni har det när man själv är fast i ett kallt sverige... men väldigt trevligt att du bloggar därbortifrån också!

#10 - Susanne N

Hej

Kul att se att ni har landat välbehållna.

Och Tur att ni slipper kylan som har kommit åter här hemma i Sverige, vi har endast bara -29 grader, de har lovat -35 grader. Så Ni har tur med vädret :)



Ha det så skönt nu och njut av både värmen och av er själva.

Kram

Sussi