bambi

God morgon lördag!
God morgon lördag! Ibland har vi ingen aning om vad det är för dag, dagarna rullar förbi. Imorgon åker vi vidare härifrån Koh Mook och på måndag så har vi varit här i 4 veckor!!! Alltså halva tiden! Oj, va tiden har gått fort!

Maken hade fått mail från kompisen som hyr vår lägenhet och tydligen så var han lite orolig eftersom några av växterna hade börjat fått gula blad, han visste inte vad han gjorde för fel... haha... dom hade nog fått gula blad även om vi hade varit hemma  ;)

Jag har gjort i ordning ett videoblogginlägg härifrån som jag tänkte publicera imorgon, så får ni se lite mer av vackra Koh Mook. Ni frågar om vädret här. Det har varit lite mulet dom senaste dagarna, men solen tittar fram en hel del och det är inget regn.

Vi är så oerhört tacksamma för att vi alla har mått bra under den här första tiden, inga allvarliga sjukdomar. Och så är vi jätteglada och tacksamma för att vi får ha hela dagarna tillsammans i detta vackra land. Det verkar som om vi har vant oss vid värmen för jag märker att vi inte alls dricker lika mycket vatten och har inte AC:n på lika kallt.


Hörni, jag tycker att ni kommenterar så lite nu för tiden! Kommentera mera! Jag älskar att läsa alla era kommentarer
:D

P.S. På måndag, när vi har varit här halva tiden, så tänkte jag publicera en sammanfattning om alla ställen och hotell som vi har varit på (vad vi gillade och inte gillade)
#1 - Hanna

Jag tycker ni är grymt modiga som åker iväg sådär länge med barnen och bjuder dom på en riktigt fin upplevelse :) Jag älskar din blogg, keep up the good work.

#2 - Heléne

Grattis fru och man!

Tack för att vi fick se Ert sagolika bröllop...



Min Esther är född 08-09-02 och vi har följt din blogg tillsammans, så när vi ser en bild eller en filmsnutt på Zack ropar hon:

-Å Zack, KRAMA!

Så vi skickar här en kram från Esther till Zack =o)



Ha en skön resa i kärlekens tecken och njut av varandra och livet!



Här i Halmstad snöar det idag...

#3 - Alfva

Åh, ni läskas med er sol vareviga dag! Älskar att komma in här och få lite värme genom sidan.



Idag är det ett riktigt mulet och trist Stockholm, en sån dag man bara vill krypa ner under täcket och stanna kvar där... Det bekymret lär inte ni ha! ;)

#4 - Linda

#5 - Linda

Läser varje ord du skriver, gillar din blogg i vanliga fall men det är allt lite extra skoj att läsa om er underbara (bröllops)resa! =o)

#6 - Martina - Tävla hos mig om upplevelsebox värde upp till 1000:-

Vilken gullig kompis som blev så orolig över era växter!

#7 - Norrlänningen

Många som är lite trötta såhär års tror jag. Tycker det är väldigt bra att Ni verkligen förverkliga eran drömresa som ni länge velat göra. Fattar inte att så många är fega för att resa med små barn en längre bit. Fast det är ju bättre att vara bort LÄNGE med små barn så de hinner fatta att det är något nytt på G.

Vi reste med våran 10månader och skulle resa oftare om det inte faktiskt hängde på pengar. Dyrt att resa.

Älskar att du tipsar om era resemål, vad saker kostar, bilder, egna upplevelser, tips till andra om lite av varje exv packning.

Kram till er från Norrland som faktiskt börjar få ljusare dagar!

#8 - Anonym

Många som är lite trötta såhär års tror jag. Tycker det är väldigt bra att Ni verkligen förverkliga eran drömresa som ni länge velat göra. Fattar inte att så många är fega för att resa med små barn en längre bit. Fast det är ju bättre att vara bort LÄNGE med små barn så de hinner fatta att det är något nytt på G.

Vi reste med våran 10månader och skulle resa oftare om det inte faktiskt hängde på pengar. Dyrt att resa.

Älskar att du tipsar om era resemål, vad saker kostar, bilder, egna upplevelser, tips till andra om lite av varje exv packning.

Kram till er från Norrland som faktiskt börjar få ljusare dagar!

#9 - Linda

Jag har själv en dröm om att få åka till Thailand någon gång, och nu när man fått så många förslag här på din blogg så kommer väl den bli någon typ av guide.

Det är himla trevligt att läsa om alla fina hotell ni hittar, och som dessutom inte kostar en förmögenhet att bo i, alla fina restauranger och matskolan du gick på, jättekul med bilder på allt, även barnen.

Här hemma är det inte riktigt lika härligt väder som ni har, men några plusgrader, takdropp och snö som smälter är fint det med, på sitt sätt.

#10 - Malin

Jag kryper till korset då=) Läser här ibland men kommenterar sällan..

Ni ser ut att ha en fantastisk upplevelse där borta!



Jo... så sa vi med i måånga år, att vi absolut Inte skulle ha fler barn än två. Men när dom var åtta och tio år så fick vi en liten sladdis (en planerad sådan) Och det är grädden på moset de=)