bambi

Lash Queen Mascara
På Arlanda så köpte jag mig en vattenfast mascara, tänkte att det kunde vara bra att ha här i Thailand när man badar en hel del. Jag brukar använda Helena Rubenstiens mascara så jag köpte en av samma märke nu också, nämligen Lash Queen. Och visst funkar den bra och borsten är suverän! Dock så kostade den lika mycket på tax-free som i vanlig butik - ca 300 kr. Jag som trodde att tax-free skulle vara billigare...
#1 - Lina

En fråga som inte har med just det här inlägget att göra. =)

Hur bemötte thailändarna era barn? Utgick dem från att barnet klätt i rosa var flicka och vice versa. Kommenterade de något i såfall, eller är de mer öppensinnade än många svenskar?

Lite nyfiken bara.

Mvh Lina

#2 - Lisa

Ett annat tips är att testa Diors vattenfasta "Diorshow" för den är verkligen super! Lätt att applicera, forma fransarna, bygga på och den sitter som berget. Härlig att se era varma semesterbilder :) Här i Sverige har jag idag njutit av en tur på mina långfärdsskridskor och det är inte så illa det heller ;-) Ha nu en fortsatt fin semester! Kram från Lisa :)