bambi

Same same

Thailändarna gillar verkligen uttrycket "same same". När dom först ser oss komma med Zack så ler dom och sen ser dom Leah så börjar dom skratta och pekar på båda och säger "same same".

<>



Idag så gick jag iväg och fick lite manikyr och valde då en rosa färg på lacken och då pekar hon på min hud och sen på nagellacket och säger "same same"... haha... tack för den ;)

#1 - Emma

Och det är ju så billigt och fixa naglar och så i Thailand blir bara mer och mer sugen på och åka dit !!!

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAHAHA

#3 - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Åh vad härligt att vara i värmen !

#4 - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Åh vad härligt att vara i värmen !

#5 - Caroline

Åh vad jag länktar till februari när jag och sambon tar vårt pick och pack och åker till Koh Lanta! Länktan blir ju inte direkt mindre när man följer er resa! Fixa naglarna lär jag ju garanterat göra =) Hur mycket fick du betala för manikyr?

#6 - SOFÄ

Hihi, vilken grej! :) Fast inte tycker jag att du och nagellacket är "same same" direkt. :)

#7 - Sigrid

HAHAHA humor!!!