bambi

Välkomna till paradiset

Det känns som om jag befinner mig i ett vykort från paradiset! Idag anlände vi till Koh Ngai som ligger söderom Koh Lanta, tar bara 1½ timme med båt och kostar bara 300 baht per person att åka hit.

Vi bor på ett ställe som heter Koh Hai Fantasi Resort och vi tog deras allra allra billigaste rum för 1500 baht natten (ca 360 kr). Rummet är enkelt men prydigt, rent och fräscht. Helt klart värt pengarna då man får bo så fint och hela anläggningen är jättemysig och trevlig. Dom har en hel del gräs vilket är bra för Leah att ligga på (det är ganska jobbigt att ha henne i sanden då det är svårt att få bort all sand från alla hennes veck...haha).


På båten så somnade Leah



Vackra Koh Ngai sett utifrån



En lunch i skuggan vid stranden



Det är verkligen ett paradis för alla...  ;)


Enda nackdelen som vi har hittat än så länge med detta hotell är att man inte kan få någon internetuppkoppling i rummet, utan det funkar bara om man sitter vid receptionen och så kostar det 150 baht per dag. Så jag kommer kanske inte kunna blogga lika mycket som tidigare medans vi är här (3 nätter är vi här). Hoppas ni överlever ändå  ;)
#1 - Milla

Ramlade över denna och kom att tänka på dig och din make. http://vimsadekor.se/visa_produkt.asp?id=1161&t=Utan+dina+andetag

Ville bara tipsa om en fin dekor där texten verkar passa er utmärkt!=)

ha en fortsatt underbar semester!

#2 - Milla

Ramlade över denna och kom att tänka på dig och din make. http://vimsadekor.se/visa_produkt.asp?id=1161&t=Utan+dina+andetag

Ville bara tipsa om en fin dekor där texten verkar passa er utmärkt!=)

ha en fortsatt underbar semester!

#3 - Annica

det ser verkligen helt fantastiskt ut!

Angående barnvänliga människor, ja man är inte alltid stolt över att vara svensk...

ha de så gott :)

kram

#4 - Hälsa & Träning

Det där MÅSTE vara paradiset. Nog för att jag suktat lite förut när du visat bilder, men nu vet jag inte vad jag skall ta mig till! :) Jag får nog bearbeta sambon ikväll. Det ser ju bara för underbart ut...

#5 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad härligt det ser ut.

#6 - Malin

Jaa, vilket paradis! Tänk vilka fina upplevelser ni har tillsammans hela familjen. Underbart! :-)