bambi

Vattenmelonshake 12,50 kr.
Oj, jag tror att det har blivit lite missförstånd... det är imorgon (den 12:e) som vi ska gifta oss. Blir kanske knas med tidsskillnaden. Men tack för alla gratulationer i allafall  :)
Här är klockan snart halv fem på eftermiddagen och jag och sambon ska gå och göra ansiktsbehandlingar. Barnen är hos svärföräldrarna. Efter lunchen så fick jag lite fotmassage och pedikyr, gud så skönt det var! Bara 125 kronor.
Dom som hade massagestället var så gulliga och tog hand om Leah och matade henne med lite banan medans jag och min mamma fick massage:

Jag får fotmassage (och lite ryggmassage på skoj av en liten flicka) medans Leah sitter bredvid och min mamma får massage i bakgrunden.
#1 - ♥anna♥

Åh vad lyxigt! Passa på att unna er massa sånt. Jag menar, vem har råd med massage, pedikyr och annat lyx flera gånger i veckan här hemma!

#2 - Sofia

Vad underbart ni verkar ha det!

Jag ville bara titta in och önska er ett fint bröllop.



Sen har jag ju ALLTID önskat mig en hälsning från Thailand ;)



Kram Sofia

#3 - anna

åh den shaken såg god ut

#4 - Jenny

Hoppas ni får en riktigt riktigt fin dag och ett fantastiskt bröllop på stranden!