bambi

Bröllop
Igår var vi bjudna på ett vackert bröllop i sommarvärmen. För varmt var det igår!



En kyss utanför kyrkan!



Fördrink och mingel. Gårdagens outfit: #309 Up-to-me-ism strap dress



Jag och bruden, min fina kusin. 



Zack sov inte middag under dagen så han blev ganska trött framåt kvällen. Men det var inget gnäll från honom ändå. Men så slocknade han direkt han lades ner i vagnen.



Far och son äter blåbär utanför bröllopsfesten.



Leah var också trött och hon blir extremt gnällig och sur när hon är trött så henne vi fick vi bära runt på en hel del.
#1 - arasen

åh vad fin hon var.. hoppas ni hade roligt :) Fin bild när dom äter blåbär :)

#2 - Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, jag älskar bilden av blåbärsätandet, så annorlunda, men så fint <3

#3 - Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).