bambi

Dagens Zack
Det efterlystes lite mer tips om billiga barnkläder och just idag så hade Zack på sig två reafynd från H&M. Jag brukar inte handla så mycket där eftersom det är ju så könsuppdelat, men dessa två plagg var riktigt bra kap!


(Bilden är tagen med min gamla kompaktkamera, som alltid ligger i väskan ifall lusten faller på att fota något. Jag tyckte alltid förut att den tog så bra bilder men nu märker man vilken skillnad det är mot min systemkamera!)



Den långärmade tröjan kostar bara 34:50 och fanns faktiskt på "pojkvadelningen" trots att den är rosa  :)
Shortsen kostade bara 29:50, men dom verkar vara slut nu.

Som ni kanske ser så är kläderna lite stora. H&M har ju storleke 98/104 på kläderna och Zack är väl mer åt 98 hållet. Så shortsen ser mer ut som lite för korta byxor  ;)

#1 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Visst är tröjorna fina, älskar dom så!



Hihi I know, gillar hur du matchar dom. :)



Ja hur ser det ut för dej med tid för fika?

Krama

#2 - Lina

hellooo hey :) jag läser din blogg :) Jätte kul!!!! Super bra blogg! Cheesecaken ser grym ut! Kram Lina

#3 - Den utan namn och fantasi

Vad kul! Tack för tipsen!

Två frågor nu så här den 4 juli: saknar du att bo i USA? Skulle ni kunna tänka er att flytta dit hela familjen?

#4 - Martina

Haha min dotter hade också shorts i storlek 98/104 igår och en av hennes fröknar hade frågat om de va för små. Då hade hon svarat "Nää det är stora håårts" för det hade jag berättat för henne på morgonen haha