bambi

Det värsta maken vet
Igår när vi ändå hade hyrt bil och åker förbi IKEA så tänkte jag att vi kunde stanna till där och handla lite grejer till barnens rum. Det är bara det att maken HATAR att gå på IKEA, det är det värsta han vet sa han igår helt uppriktigt. Så ni förstår hur ofta jag får med mig honom dit.

Jag tycker i allafall att det är roligt att gå på IKEA och igår så hittade jag en ny favorit - deras mjukglass för 5 kronor! Riktigt mumsig var den!



Hyllan som jag hade siktet inställd på var slut. Varför ska det alltid vara så??

Så vi kom hem med två stolar till barnens rum och en docksäng. Sen även ett par klädvårdsrullar (går åt när man har katt). That's it, eftersom man inte får gå runt och titta utan någon som suckar och klagar :/




Dom passade bra till krokodilbordet från Micki (som är så himla bra!).
#1 - Maria

Det passade ju jätte bra.

Vem är det som är på översta bilden, just det kortet kan jag inte se skillnaden på barnen =)

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Maria Det är Zack som sitter i kundvagnen. :)

#3 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Okej, attans, jaja du ska med och det är toppen!

Längtar massor, men vi borde väl hinna en fika innan?

Krama

#4 - Nina

Älskar Ikea ; ) Superfina stolar!

#5 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet

Haha, då skulle du varit med i helgen, vi åkte till IKEA. Shoppade lite. Sen blev det en retur pga fel mått, sen nyköp. Sen tillbaka pga att jag glömde en sak i kassan. Fyra (4) besök på en eftermiddag. Då var jag mör.



Tur att vi har egen bil - och nära!

#6 - Anonym

fina stolar!! har oxå spanat in dom!

#7 - Viveca

Helt otroligt fina stolar! Gladare färger får man leta efter!!!

#8 - Jyoti

Det är som att läsa om min make!! :-(

Oftast åker jag dit själv för jag orkar ändå inte med hans pustande och stönande och slutligen sura miner ;-)

#9 - John Hedqvist

Hej Bambi. Första gången jag kallar dej Bambi.

Fina stolar. Jag gillar Ikea, jag har roligt att läsa namnen

dom har på deras artiklar o amerikanare vet ju inte vad dom namnena är. Det är över 1 timme till IKEA från oss.

Annars så tycker jag inte om att shoppa i affärerna, men svenska godsaker köper jag. Roligt attfå se min bror 73 års firande. Tack, John H.

#10 - Hanna

Hihi det är precis samma sak i vår familj, problemet är bara att sambon är den som har körkortet och närmsta IKEA är 7 mil iväg, så jag stornjuter när jag får gå omkring en stund där! .. vilket händer sisådär en gång om året.. förresten, minns att du skrev att ni skulle kanske skaffa ny säng till Leah, vad har du kikat på? minns inte hur mycket du skrev om det. Kram Hanna

#11 - fr�ken K

Min sambo hatar också IKEA. Det är jobbigt, för jag tycker det är skoj att gå och strosa lite. Det slutar alltid med att vi köper få saker när jag planerat att köpa fler, bara för att min sambo (likt din) bara suckar och stönar.

Hur sjutton får man dem att hålla tyst? ;)