bambi

Fredag
Jag är så glad! Jag pratade med min gamla rektor igår och egentligen har jag två månaders uppsägningstid på gamla jobbet. Jag var lite orolig för att jag inte skulle kunna börja på nya jobbet förrän i september, vilket inte är så kul eller bra för mina nya elever. Men min gamla rektor tyckte att jag kunde börja på nya jobbet direkt, skönt!

Det betyder också att jag får en extra vecka ledigt! Jag hade tänkt börja jobba den 1 augusti men nya jobbet börjar den 8 augusti. Maken har tagit ledigt första veckan i augusti så då får vi alltså en vecka ledigt tillsammans allihopa! Jippee!  :)



Det åskade här imorse och regnade lite, men om det blir uppehåll så ska vi försöka gå iväg till öppna förskolan. Vad ska ni hitta på idag?
#1 - Annica H

Låter riktigt underbart det där. :)

Vad för lärare är du, i grundskola eller gymnasiet?

#2 - Maja

Åh va härligt med ledigt! :)

#3 - Annika

Så härligt! :)



Och stort grattis till nya jobbet!



Så skoj det verkar. :)