bambi

Klart ni ska prenumerera på min blogg!

Min fina vän Apan har skrivit ner lite argument till varför man ska prenumerera på hennes blogg och jag håller med henne till 100% och kopierar därför dom rakt av:

Jag vill ha många prenumeranter därför att:
- Det indikerar att bloggen är populär och läsvärd.
- Detta i sin tur gör att bloggen hamnar högre upp i topplistor.
- Det i sin tur leder till att fler hittar hit.

Jag vill ha fler läsare därför att:
- Jag får en kick av att bli läst
- Jag vill sprida glädje och energi
- Jag blir extra taggad att blogga när jag känner flow. (ni inspirerar mig att blogga)

Om du tycker att min blogg är bra och vill att fler ska få ta del av den uppmanar jag dig till att börja prenumerera! Klicka på bilden nedan för att prenumerera om du inte redan gör det!






P.S. Glöm inte att tävla om den fina babyvakten från Philips! Tävlingen avslutas imorgon!
#1 - Vicky

Hej =)

Var med och tävla om att bli veckans blogg hos mig =)

lottar ut 6-10 st ikväll! så får ni rösta fram en vinnare =).

vinnaren för en länkning i meny en vecka med bild och titeln VECKANS BLOGG =)

#2 - Martina

Klart jag prenumererar på din blogg. Det har jag gjort länge :-)