bambi

Måndag
När båda föräldrarna är sjuka så är det helt okej att riva sönder tidningar och stöka till... allt för att man ska få ligga och vila en stund. Städa kan man göra sen.



Det är första gången som både jag och maken är sjuka samtidigt och jag måste säga att det är riktigt riktigt jobbigt! Imorgon har jag dessutom ett viktigt möte på eftermiddagen, så jag får väl proppa i mig en massa febernedsättande om jag inte är frisk tills dess.

Hoppas att ni mår bra, alla fina bloggläsare! KRAM
#1 - Josefine, Blåeld

Krya på er, det verkar tufft att vara sjuka samtidigt...



Kram!

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tufft, synd att ni inte har mor/farföräldrar närmare.

Krya på er!

#3 - Sophie - Vi 3 mot världen ♥

Ja han e go han :)) Det vore jättekul om ni kom förbi!! Vi har inget planerat så det passar oss bra :) Kramis

#4 - Fia

Hej! Ja, Gud de är otroligt jobbigt att vara sjuka samtidigt. Jag och mannen fick vinterkräksjuka samtidigt i vintras och då var sonen bara 8 månader. Vi fick ringa hit mormor för ingen av oss klarade av en vild liten pojke i de tillståndet. Ni går krya på er och så hoppas jag att allt går bra! Kramar.