bambi

Min kappa i höst



Detta kommer vara min kappa i höst. 80% ull och 20% cashemere som kommer att hålla mig varm hela hösten och vintern. #772 Mistress Melton Coat heter den och kommer att kosta 4700 kr (och kommer i höstkollektionen).
#1 - Amanda

Fin - fast den hade varit ännu finare utan spetsdetaljerna tycker jag då (Men jag förstår mig ju inte riktigt på OddMolly iochförsig). ;)



Men 4700 för en jacka? Det var inte dåligt. Jag är sugen på en Monki-jacka för 800 och tycker t.o.m. att det är lite i högsta laget.

#2 - Therese - Eira min ögonsten

Gud vilken snygg! Den kommer du nog få många komplimanger för :)

#3 - Sandra Michelle

4700:- för en jacka? :-O

#4 - Sophie - Vi 3 mot världen ♥

Gud så snygg den där var!!



Ja men klart vi ses nån annan gång och ja! På kryssningen ses vi! :D Ska bli så kul att träffa alla igen som man lärt känna :) Kramis

#5 - AnnaSC

fast jag har fått öga för en kappa från Chill Norway istället likafin men mer min stil. Kul o kunna gå o fundera o drömma.