bambi

Någon som vill komma över på fika?
Jag som hade tänkt baka en morotstårta under helgen. Ja, jag köpte till och med ingredienser till den och så ringer det på dörren.... och utanför står ett bud med inte mindre än FYRA tårtor!!




Tur att det är såna där frysta tårtor... otur att det är såna där goda med Toblerone...

Men perfekt att ha hemma om man får oväntat besök eller väntat fredagssötsug!
#1 - Linda-Mamma till Alfred

Åh så gott, jag kommer! Alfred hälsar o tackar för grattningen;)

Missa inte o vara med i min bloggbok;)

#2 - Veronika

Åh, bara sådär? Händer aldrig mig. Gott!

#3 - Maja

Men ja tack ;)

#4 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet

Jag undrar också hur det kommer sig att ett bud står och ringer på dörren med fyra tårtor? För att göra reklam, smöra........? (haha)



Det enda jag fått har varit middagserbjudanden från Patricia i samband med födelsedag. Som 150 ' andra. Typ.

#5 - tindra

jumjum ja kommer :))

#6 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Hej fina!

Ja jag tror jag kan på torsdag klockan 13, har dock dykt upp lite stök och bök.

Om det nu skulle visa sej att jag inte kan, kan du på fredagen då?



Kramar

#7 - John Hedqvist

Rose Marie. Om jag var något närmare så skulle jag inbjuda mej själv. Ha de bra o njut. J H.

#8 - John Hedqvist

Hej R M. Jag skulle vara den första att inbjuda mej själv om jag var närmare Stockholm. Njut o var enjoy. J H.