bambi

Pirr i magen
Idag har jag gjort något stort. Något som kommer påverka mig och min familj väldigt mycket. Känns pirrigt och läskigt, men allra mest spännande. Jag vill så gärna berätta ALLT för er, men jag kan inte! På fredag, då får ni veta!  :)
#1 - Lofsan

Spännande!!!

#2 - Killmamman

mycket spännande :)

#3 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Oh vad spännande, ska bli kul att få veta vad det är.

#4 - Josannah

öhh, försöker klura ut vad det kan vara, kommer tyvärr inte på enesta,¨ide, ska bli spännande att läsa om vad det är för något på fredag. =)

#5 - Petra

Ska bli kul att höra!

#6 - Ida Andersen

Spännande det låter. :)

#7 - Marie

Är ni gravida nu igen??

#8 - MArie M

Spännande :-) Jag gissar på något med jobbet, eller vad tror ni andra?! ;-)

#9 - Amanda

Väntar med spänning! :)



Allt bra?

kram Amanda

#10 - Alexandra

spännande, fin blogg, kolla in min !!

#11 - Niles

Höll på att säga "har man sagt a så får man säga b" men såg sen att du avslöjar allt på fredag!

#12 - Michan

Det där var taskigt men jag väntar väl till fredag då :)

#13 - Elin

åh, vad kan det va för spännande...?

#14 - Mirka

Så spännande det låter:)

#15 - Bella

Det är ju långt till fredag :((((

#16 - Solblomma

Tror du tagit tjänstledigt från jobbet alternativt sagt upp dig för att försöka leva på ditt företag!

Spännande och ser om jag har rätt :)

#17 - Mia

Kanske en ny bostad?

#18 - Annika

Låter kul, väntar på att få höra resten

#19 - Martina

Oj, vilken cliff hanger!

Spännande att ta ett stort steg som inte bara påverkar en själv utan hela familjen.

Hoppas att allt faller väl ut!

#20 - Rita

Gissar på samma som Solblomma! Spännande!!