bambi

Power Meet helg

foto0004_001 (MMS)Denna helg är den stora Power Meet helgen i makens gamla hemstad, Västerås. Staden fylls med gamla bilar och raggare. Det är en stor fest och oftast en mycket trevlig sådan.

Jag minns förra året med blandade känslor, eftersom jag var nervös inför den stundande operationen av min sköldkörtel samtidigt som jag kände en enorm kärlek till min blivande make som hade stöttat mig igenom allt. På vägen hem från festen så stannade vi till och kysste varandra, då stannade några fulla gubbar till och frågade "Jaså ni! Hur länge har ni känt varandra egentligen?!?". Vi tittade på varandra och sa "Tja, vi har varit tillsammans i över 8 år.". Dom blev väldigt överraskade och sa att dom trodde att vi hade raggat upp varandra under kvällen... haha...

Detta år så åkte endast maken dit och han festar lite där ikväll (och jag hoppas verkligen att det är lite) för att imorgon ska vi ju på bröllop!