bambi

Praliner från Kahl's the & kaffehandel



Medans barnen sover middag så har jag tagit ett fotbad och druckit te och mumsat praliner som maken kom hem med igår. Dom kommer från Kahl's the & kaffehandel. Min absoluta favorit pralin kommer därifrån och heter Blåbär.

Så jag känner mig riktigt ompysslad just nu. Jag ser fram emot nästa vecka då både jag och maken är lediga tillsammans och så väntar jag på att posten ska komma med mitt nya sim-kort! Vill ju börja använda min nya iPhone!!

#1 - Anonym

Jisses så smarrigt det såg ut! :D

#2 - Maja

Äsch, namnet försvann, den anonyma var jag :)

#3 - Sofie

Sådana bilder borde förbjudas ;) Åh!

#4 - Trollpackan kvastar in!

Tänk att er äldsta är 3 år! Jösses, vad åren går! Jag minns när du väntade honom och bloggade på Bloggagratis;)

Ja, de vet jag är goda, de där blåbärspralinerna!dreglar Brukar själv köpa av dem när jag är i sta´n;)

Ha det bra nu!