bambi

Rolig post
Idag damp det ner ett avtal från en samarbetspartner! Det ska bli så roligt att få inleda samarbetet och ni kommer snart att få veta allt (när allt är klart).

I måndags så fick jag också väldigt rolig post:



Nya numret av Elle Mat & Vin med en massa härliga recept och den nya Nivea duschcrémen Lemon & oil. Den doftar riktigt fräscht så det ska bli roligt att testa den.

Om jag ska vara ärlig så är nog duschcremer och shampoo det som jag får hem mest från företag (och oftast utan att dom frågar först om jag vill ha det). Jag har ett helt lager med sånt och kommer inte behöva köpa en ny shampooflaska på flera år. Men det är roligt och då kan jag tipsa er om jag hittar någon som jag gillar extra mycket, som dessa:



Biolage från Matrix är mina favoriter just nu. Doftar ljuvligt och håret blir silkeslent  :)

Ett annat tips är den underbara tidningen Hembakat som jag precis upptäckte på Hemköp! Det blir kanske en prenumeration där med  :)



På tal om hembakat så har jag bakat en tårta nu medans barnen har sovit middag! Puh, det var kämpigt men den blev ljuvlig! Visar er sen  :)
#1 - Sister Moonshine

Kul med sån post, och användbart! Hur gör man för att få såna gåvor egentligen? Du skulle ju kunna lotta ut lite till dina bloggläsare kanske. Eller ha en tävling. Om du har alldeles för mycket "post" som ligger och skräpar, menar jag. ;)



Kram



/Åsa

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Sister Moonshine Jag lottade ut en hel del sånt när jag körde "Bambis goodiebag" (kolla under fliken tävlingar). Ska nog köra igång med det snart igen :)



Lite tips för att skaffa sponsorer finns här: http://www.alltforforaldrar.se/bambi/2010/june/sponsring-pa-bloggar.html

#3 - Maja

Så spännande för dig! :D